lillskogen skrev:Och träskopojkarna med kapten Wallin sneseglar och går på grund...
sir Ward skrev:Trodde svinen från värmland hete träskodansarna![]()
Märkligt, jag har då alltid trott att de hetat träskoflickorna
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
lillskogen skrev:Och träskopojkarna med kapten Wallin sneseglar och går på grund...
sir Ward skrev:Trodde svinen från värmland hete träskodansarna![]()
öhh skrev:med den här killen i båset! vad kan gå fel?
öhh skrev:Jag har precis läst att FBK kommer att vinna serien, sm-guldet, et, khl och standly cup. Så med denna fakta fruktar jag en förlust (källa: fbk forumet)
Men för alla andra som inte ÄLSKAR träskodans, banjo, kanotuthyrning och giftemål inom släkten, så kan ni spela på resultatet 1-7 (till hv) det är nämligen matchens resultat.
med den här killen i båset! vad kan gå fel?
Jullebulle skrev:För er som bor längre upp eller vad som helst tror jag det går fixa biljetten av Kurre(Northbanks.se) och komma in på bortaläktaren och hjälpa oss sjunga ut dansbandstöntarna. Ring Kurre och kolla iallafall!
Sprajt skrev:För mig som inte har möjlighet att ta mig till Kaffestaden, undrar lite om det går se matchen på t.ex olearys eller liknande?!
öhh skrev:Jag har precis läst att FBK kommer att vinna serien, sm-guldet, et, khl och standly cup. Så med denna fakta fruktar jag en förlust (källa: fbk forumet)
Men för alla andra som inte ÄLSKAR träskodans, banjo, kanotuthyrning och giftemål inom släkten, så kan ni spela på resultatet 1-7 (till hv) det är nämligen matchens resultat.
JAL skrev:öhh skrev:Jag har precis läst att FBK kommer att vinna serien, sm-guldet, et, khl och standly cup. Så med denna fakta fruktar jag en förlust (källa: fbk forumet)
Haha. Kul inlägg, vill dock påpeka ett par saker:
För det första: Här tror ju 90% på att hv vinner serien om man tittar i elitserietråden. Inte alls lika många som tippar FBK i topp i det forumet. Så hybrisen (eller självförtroendet) verkar ju vara större här...
För det andra så står inte Jörgen i FBK:s bås kommande säsong, så mycket kan antagligen gå fel...
Tipset har du dock säkert rätt i.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster