Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
lejacques skrev:Känns som vi har en förstakedja i Kokkonen, Vesel och Forsberg. En andra i Törngren, Matson och Önerud. En tredje i Davidsson x2 och Nybeck, samt Lindbäck, Wennlund och Netterberg.
Känns bra att saker satt sig på försäsongen.
Diabolics skrev:var var kokkonen förra året? han är ju en gigant i år, i allt i offensiv zon.
lejacques skrev:Diabolics skrev:var var kokkonen förra året? han är ju en gigant i år, i allt i offensiv zon.
Han var I SHL. Nu är han i allsvenskan.
Nya tränare nytt lag ny serie ny mentalitet……Diabolics skrev:lejacques skrev:Diabolics skrev:var var kokkonen förra året? han är ju en gigant i år, i allt i offensiv zon.
men ändå... jag måste säga att jag inte kan belasta Hult för att han trodde Kokkonen kunde ta steget... jag tycker han borde kunnat göra det bättre i SHL.
Diabolics skrev:lejacques skrev:Diabolics skrev:var var kokkonen förra året? han är ju en gigant i år, i allt i offensiv zon.
men ändå... jag måste säga att jag inte kan belasta Hult för att han trodde Kokkonen kunde ta steget... jag tycker han borde kunnat göra det bättre i SHL.
lejacques skrev:Diabolics skrev:var var kokkonen förra året? han är ju en gigant i år, i allt i offensiv zon.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster