Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Pawhlen skrev:Seriöst, höj nivån på era inlägg, jag förstår frustrationen att vi är där vi är och det måste vi acceptera (hur jobbigt det än är)
Vi kan spy galla på dem som satt oss i denna sits hur mycket som helst, det kommer inte förändra något.
Farzan skrev:Pawhlen skrev:Seriöst, höj nivån på era inlägg, jag förstår frustrationen att vi är där vi är och det måste vi acceptera (hur jobbigt det än är)
Vi kan spy galla på dem som satt oss i denna sits hur mycket som helst, det kommer inte förändra något.
+1
Pawhlen skrev:Seriöst, höj nivån på era inlägg, jag förstår frustrationen att vi är där vi är och det måste vi acceptera (hur jobbigt det än är)
Diabolics skrev:Pawhlen skrev:Seriöst, höj nivån på era inlägg, jag förstår frustrationen att vi är där vi är och det måste vi acceptera (hur jobbigt det än är)
Vad är det du invänder mot? Får jag inte skriva precis hur jag känner? Kan jag inte invända mot valet att möta just lhc i uppladdningen? Vad är det som är en låg nivå?
Quila skrev:För att spinna vidare på det Diabolics och Lejacques surrade om angående känslan av pinsamhet över att vi är i allsvenskan osv.
Jag är snarare stolt över att få uppleva denna uppslutning. Jönköping, samarbetspartners, fans runtom i landet, profiler som återvänder, en ny grund, revanschlusta, blodtörst, upprättelse och en NY era. Vi är ingen bajskorv som ska poleras - VI är HV71 och vi är en del av det som återspeglas på isen. Det gnälls på Bertov och Ytterell, men det tränas hårdare än på åratal och med ett syfte i varje övning. Det har gallrats ut det mesta av det som placerat oss där vi är idag. Låt Tommy och Stille ta oss tillbaka. Låt de få oss våga tro igen! Vi får bevittna en ny era, där allt gammalt är passerat.
MarcusClaesson skrev:Det är väl inget konstigt alls med att HV spelar träningsmatch mot LHC. Det är inte så långt att åka, de brukar träna mot varandra varje försäsong, och HV vill ha en lite mer ordentlig värdemätare för sin kapacitet. Helt naturligt val av motståndare.
MarcusClaesson skrev:Det är väl inget konstigt alls med att HV spelar träningsmatch mot LHC. Det är inte så långt att åka, de brukar träna mot varandra varje försäsong, och HV vill ha en lite mer ordentlig värdemätare för sin kapacitet. Helt naturligt val av motståndare.

lejacques skrev:Diabolics skrev:Pawhlen skrev:Seriöst, höj nivån på era inlägg, jag förstår frustrationen att vi är där vi är och det måste vi acceptera (hur jobbigt det än är)
Vad är det du invänder mot? Får jag inte skriva precis hur jag känner? Kan jag inte invända mot valet att möta just lhc i uppladdningen? Vad är det som är en låg nivå?
Precis min poäng. Alla känner precis hur tusan de vill. Och ingen ska komma och peka finger åt vad någon känner. Trodde vi kommit över det efter fjolårets jävla skitsäsong där x antal skribenter vände kappan efter vinden och sjöng med i klagosången de tidigare föraktat.

Windom Earle skrev:Följer via någon livescore. Rysningar att se 1-0 av J Davidsson
Macce skrev:Windom Earle skrev:Följer via någon livescore. Rysningar att se 1-0 av J Davidsson
Ja vilken nostalgi
Quila skrev:För att spinna vidare på det Diabolics och Lejacques surrade om angående känslan av pinsamhet över att vi är i allsvenskan osv.
Jag är snarare stolt över att få uppleva denna uppslutning. Jönköping, samarbetspartners, fans runtom i landet, profiler som återvänder, en ny grund, revanschlusta, blodtörst, upprättelse och en NY era. Vi är ingen bajskorv som ska poleras - VI är HV71 och vi är en del av det som återspeglas på isen. Det gnälls på Bertov och Ytterell, men det tränas hårdare än på åratal och med ett syfte i varje övning. Det har gallrats ut det mesta av det som placerat oss där vi är idag. Låt Tommy och Stille ta oss tillbaka. Låt de få oss våga tro igen! Vi får bevittna en ny era, där allt gammalt är passerat.
hv-mannen skrev:Fy fan va fult

Windom Earle skrev:hv-mannen skrev:Fy fan va fult
Skada på HV-spelare?
Windom Earle skrev:hv-mannen skrev:Fy fan va fult
Skada på HV-spelare?
lejacques skrev:Utgår från att LHC-snubben är avstängd resten av försäsongen. Fan, en av de fulare tacklingarna jag sett på länge.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster