Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
lejacques skrev:Hur motiverar styrelsen den sportsliga satsning som föreningen gjort sedan 2014/2015?
Sten-Åke: Stämmer målsättningen med vad vi presterar? Vår sportsliga målsättning har alltid varit hög och vi tycker att vi är en klubb som har förutsättningar för att ställa höga krav på sig själva.
Vi hade vågar jag påstå goda förutsättningar gå långt i säsongen som var. Byggt sig bra förutsättningar. Blev inget slutspel, så facit finns inte.
Han tycker vi är där uppe med tanke på vilka andra som vunnit guld. Det kan bli bättre dock.
Agne tycker man ska ha kvar målsättningarna.
lejacques skrev:De tycker att de gjort rätt med att förlänga med sportcheferna... Fattar inte riktigt varför, mer än att han tycker han gjort rätt.
Sten-Åke. Styrelsen har diskuterat vid två tillfällen med Hult under den här krisen, om jag fattar det rätt. De känner sig väldigt trygga med det Hult redovisat och analysen.
Jösses...
Alltså. Man är inte nöjda med resultaten. men väldigt nöjda med personerna som är ansvariga för resultaten.
lejacques skrev:14 starka SHL-lag, svarar Hult på påstående om resultaten och missade målsättningarna.
Kritiken är befogad, säger han.
Tar åt sig, vänder och vrider på stenar, och jobbar ännu hårdare.
lejacques skrev:Ja, alltså. Bilden av en förening som inte kan skilja på höger och vänster blir ju märkbart tydligare efter deras svar.
De har ingen aning. De är bara missnöjda med resultaten, men nöjda ändå med alla som jobbar.
shitkicker skrev:lejacques skrev:Ja, alltså. Bilden av en förening som inte kan skilja på höger och vänster blir ju märkbart tydligare efter deras svar.
De har ingen aning. De är bara missnöjda med resultaten, men nöjda ändå med alla som jobbar.
Jag tycker det här bara ökar oron, snarare än lugnar mig. Vad säger du?
shitkicker skrev:lejacques skrev:Hur motiverar styrelsen den sportsliga satsning som föreningen gjort sedan 2014/2015?
Sten-Åke: Stämmer målsättningen med vad vi presterar? Vår sportsliga målsättning har alltid varit hög och vi tycker att vi är en klubb som har förutsättningar för att ställa höga krav på sig själva.
Vi hade vågar jag påstå goda förutsättningar gå långt i säsongen som var. Byggt sig bra förutsättningar. Blev inget slutspel, så facit finns inte.
Han tycker vi är där uppe med tanke på vilka andra som vunnit guld. Det kan bli bättre dock.
Agne tycker man ska ha kvar målsättningarna.
Visst, Agne ångrar sig och ber om ursäkt. Grejen är ju bara den att han aldrig skulle ha uttalat sig så. Han ska vara mer slipad än så.
lejacques skrev:Jag svettas alltså mer än under gårdagens match, eller nån match den här säsongen. Det här är läskigt.
lejacques skrev:Davidsson tror verkligen på Rahm som den som ska svetsa samman gruppen.
Min analys. Vi står och faller med den här gruppen som leder HV idag, från tränare och sportchef till klubbordförande till styrelseordförande.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster