Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Junior skrev:Jo, i år har vi en förstakedja när säsongen börjar som är klass rätt igenom, det var ett tag sedan.
lejacques skrev:Lias kan vara det bästa som hänt HV sedan Davidssons glansdagar.
PapaEmeritus skrev:Forsberg i all ära men tammefan om inte Kokkonen kommer vara utropstecknet när denna säsongen är över.
mrbeach skrev:Om jag får ha en åsikt som modeorakel så måste väl DIFs matchställ vara SHLs fulaste
PapaEmeritus skrev:mrbeach skrev:Om jag får ha en åsikt som modeorakel så måste väl DIFs matchställ vara SHLs fulaste
Babyblått passar den pissföreningen.
PapaEmeritus skrev:mrbeach skrev:Om jag får ha en åsikt som modeorakel så måste väl DIFs matchställ vara SHLs fulaste
mrbeach skrev:PapaEmeritus skrev:mrbeach skrev:Om jag får ha en åsikt som modeorakel så måste väl DIFs matchställ vara SHLs fulaste
Undrar om dom kör med Pampers Baby-dry![]()
![]()
![]()
lejacques skrev:Den här försäsongen bara fortsätter leverera positiva besked.
Forsberg gör äntligen mål. Zion får näta. Nej, resultaten betyder ingenting. Men herregud. Med undantag för några skador finns det ju inget att klaga på.
lejacques skrev:Den här försäsongen bara fortsätter leverera positiva besked.
Forsberg gör äntligen mål. Zion får näta. Nej, resultaten betyder ingenting. Men herregud. Med undantag för några skador finns det ju inget att klaga på.
mrnorrland skrev:lejacques skrev:Den här försäsongen bara fortsätter leverera positiva besked.
inte äns Fröberg?![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster