Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
PapaEmeritus skrev:Windom Earle skrev:Är det alltså 1-0? I tredje?
5-2 till HV.

Kamy skrev:Vilka har gjort målen i 3e perioden?
mrnorrland skrev:va fasen är de för gnissel som kommer när perioden är slut
PapaEmeritus skrev:Lias med 2+3 i eftermiddag. Marcus Ljungh vem?
lejacques skrev:Då tycker jag det är ett större problem att Fröberg ska glida runt en säsong till och inkassera drygt 200 000 kronor per månad. Hade det inte varit för att han får lira PP hade jag frågat er om han ens är med i årets trupp.
Tycker synd om Bergström som får dras med honom som center.
Där har vi en spelare med mycket hockey i sig. Men dessvärre får han inte ut det i den kedjan med en Fröberg som vill vara Wayne Gretzky.
Problemet är ju att vi har tre fungerande kedjor, så frågan är var Berget ska in?
Kanske testa bredvid Holmström istället för Törngren, alternativt bredvid Lias istället för Sandin?
lejacques skrev:Då tycker jag det är ett större problem att Fröberg ska glida runt en säsong till och inkassera drygt 200 000 kronor per månad. Hade det inte varit för att han får lira PP hade jag frågat er om han ens är med i årets trupp.
Tycker synd om Bergström som får dras med honom som center.
Där har vi en spelare med mycket hockey i sig. Men dessvärre får han inte ut det i den kedjan med en Fröberg som vill vara Wayne Gretzky.
Problemet är ju att vi har tre fungerande kedjor, så frågan är var Berget ska in?
Kanske testa bredvid Holmström istället för Törngren, alternativt bredvid Lias istället för Sandin?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster