CJ#17 skrev:eisbjern skrev:Poäng - målskillnad - gjorda mål - inbördes möten är det som gäller
Ah tack!
Lugnt! Blir alla dessa lika så ska skiljematch spelas för att avgöra slutlig tabellplacering, mig veterligen har detta aldrig hänt
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
CJ#17 skrev:eisbjern skrev:Poäng - målskillnad - gjorda mål - inbördes möten är det som gäller
Ah tack!

eisbjern skrev:CJ#17 skrev:eisbjern skrev:Poäng - målskillnad - gjorda mål - inbördes möten är det som gäller
Ah tack!
Lugnt! Blir alla dessa lika så ska skiljematch spelas för att avgöra slutlig tabellplacering, mig veterligen har detta aldrig hänt
CROHB skrev:magnus b skrev:Miele ser ju inte fit ut alltså. Jämför med den ”otränade” Loui Eriksson.
Tänkte på samma sak, även Ortio..
CROHB skrev:magnus b skrev:Miele ser ju inte fit ut alltså. Jämför med den ”otränade” Loui Eriksson.
jordfelsbrytare skrev:CROHB skrev:magnus b skrev:Miele ser ju inte fit ut alltså. Jämför med den ”otränade” Loui Eriksson.
Ja Ortio såg inte lika fit ut som jag trodde. Några trivselkilon helt klart.
Hoppas Tedenby jobbat bort sina trivselkilon under skadan. Hans rappa åkning behövs verkligen nu.
lejacques skrev:Bra match! Vi har fått en fjärdekedja som visar vikten av att det inte bara går att spela 0-0. Man måste gå i bräschen också och kunna stänka in en och annan puck. Idag gör de det!
Grga skrev:Jo, man kan vara fit jämfört med svennebanan på Ica, men inte på denna nivån. Man skall inte se ut så om man sköter sig vid sidan av planen. In med en kost expert fort som f-n.
Haard skrev:Grga skrev:Jo, man kan vara fit jämfört med svennebanan på Ica, men inte på denna nivån. Man skall inte se ut så om man sköter sig vid sidan av planen. In med en kost expert fort som f-n.
Sök på bilder på Ovechkin. Han ser absolut inte ut som en person som lirat hockey på absolut högsta nivå i hur många år som helst. Trots att han alltså inte är 100% slimmad presterar han år efter år och är dessutom fortfarande snabb nog att hänga med i NHL-tempo.
Det jag försöker säga är att det faktiskt sällan ger fördelar att ha låt fettprocent, bortsett från kanske när man går på beachen för att visa upp sig. Inom hockey är det dessutom inte helt fel att ha lite extra att ta av - närkampssport med låååånga säsonger…. Så länge värdena är bra och prestationen bra, spelar det absolut ingen roll hur mycket underhudsfett du har. Särskilt inte om du är målvakt.
RJ--92 skrev:Haard skrev:Grga skrev:Jo, man kan vara fit jämfört med svennebanan på Ica, men inte på denna nivån. Man skall inte se ut så om man sköter sig vid sidan av planen. In med en kost expert fort som f-n.
Sök på bilder på Ovechkin. Han ser absolut inte ut som en person som lirat hockey på absolut högsta nivå i hur många år som helst. Trots att han alltså inte är 100% slimmad presterar han år efter år och är dessutom fortfarande snabb nog att hänga med i NHL-tempo.
Det jag försöker säga är att det faktiskt sällan ger fördelar att ha låt fettprocent, bortsett från kanske när man går på beachen för att visa upp sig. Inom hockey är det dessutom inte helt fel att ha lite extra att ta av - närkampssport med låååånga säsonger…. Så länge värdena är bra och prestationen bra, spelar det absolut ingen roll hur mycket underhudsfett du har. Särskilt inte om du är målvakt.
Alla kan ju inte ha fettprocent likt Önerud liksom..![]()
Diabolics skrev:[Avancerad statistik]
frederic skrev:Diabolics skrev:[Avancerad statistik]
Ingen vidare kväll för förstalinan, med Miele i toppen (botten?)
frederic skrev:Diabolics skrev:[Avancerad statistik]
Ingen vidare kväll för förstalinan, med Miele i toppen (botten?)
Henke67 skrev:Hur räknas game score ut?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster