mrcadaza skrev:Stupfull eller??sir Ward skrev:Sådärja. 2 mål kvar till match
Knappast.
Någon som hade 7-3 på tippet
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
mrcadaza skrev:Stupfull eller??sir Ward skrev:Sådärja. 2 mål kvar till match
Simon skrev:Jag tog upp frågan tidigare till HV71 om varför inte vi fans på forumet skulle kunna få tid hos tränarparet och Stillman för "fansens frågor" nu förstår jag efter en sådan här match att de inte skulle våga, så de mötte mitt förslag med tysthet. Som vanligt när det handlar om fans och HV71!
Inzaneclown skrev:Simon skrev:Jag tog upp frågan tidigare till HV71 om varför inte vi fans på forumet skulle kunna få tid hos tränarparet och Stillman för "fansens frågor" nu förstår jag efter en sådan här match att de inte skulle våga, så de mötte mitt förslag med tysthet. Som vanligt när det handlar om fans och HV71!
Ge dig nu Simon. Alla lag gör såna här matcher på en säsong.
Simon skrev:Jag tog upp frågan tidigare till HV71 om varför inte vi fans på forumet skulle kunna få tid hos tränarparet och Stillman för "fansens frågor" nu förstår jag efter en sådan här match att de inte skulle våga, så de mötte mitt förslag med tysthet. Som vanligt när det handlar om fans och HV71!
Simon skrev:Inzaneclown skrev:Simon skrev:Jag tog upp frågan tidigare till HV71 om varför inte vi fans på forumet skulle kunna få tid hos tränarparet och Stillman för "fansens frågor" nu förstår jag efter en sådan här match att de inte skulle våga, så de mötte mitt förslag med tysthet. Som vanligt när det handlar om fans och HV71!
Ge dig nu Simon. Alla lag gör såna här matcher på en säsong.
Det var en stor portion ironi i inlägget, kanske inte märktes
Simon skrev:Ölen blir mer goda med lite ironi i tonen
HV71Mannen skrev:Tråkigt att folk börjar att snacka om "medgångs" supportrar för att vi blir arga när HV förlorar.
Jag säger tvärtom att vi blir arga och frustrerade när HV förlorar är väll snarare ett tecken på hur mycket vi gillar dem och hur mycket vi vill att de ska vinna.
Maidensoldier skrev:HV71Mannen skrev:Tråkigt att folk börjar att snacka om "medgångs" supportrar för att vi blir arga när HV förlorar.
Jag säger tvärtom att vi blir arga och frustrerade när HV förlorar är väll snarare ett tecken på hur mycket vi gillar dem och hur mycket vi vill att de ska vinna.
Bland de bästa inläggen jag sett!! Bra sagt, så är det ju!!
Simon skrev:Du blir nog ensam där ikväll clownen =)
Simon skrev:Du är så pass gammal i skägget alltså
bogani skrev:När jag hör ordet medgångssupporter så dyker bara nOx upp i huvudet på mig. Han har lyckligtvis inte hittat hit från det gamla forumet![]()
En sån här match så sakna jag en Laine/Joensuu. Det oroar mig lite inför slutspelet.
Wesslau är OK idag, inte usel som någon tyckte. Visst skulle han tagit nåt enstaka men SAIK är ett giftigt lag offensivt. Vi måste kunna vinna matcher utan att Wesslau står på huvudet.
Nya tag efter uppehållet!
Inzaneclown skrev:Maidensoldier skrev:HV71Mannen skrev:Tråkigt att folk börjar att snacka om "medgångs" supportrar för att vi blir arga när HV förlorar.
Bland de bästa inläggen jag sett!! Bra sagt, så är det ju!!
Bra skrivet. Fast å andra sidan är vi lite väl gnälliga här inne ikväll med tanke på hur bra vi har spelat under säsongen i övrigt. Hv kommer att göra några plattmatcher till under säsongen, var så säkra. Däremot kommer vi vinna ännu fler matcher framöver också så gnället här ikväll var kanske liiiite i överkant, dont ya think?
Tänk såhär. Man kunde ju Rögle eller Växjösupporter...
CracyMike skrev:Nu ska vi se vad ni säger om mitt uttalande om matchen. Jag har inte själv sett den så jag ska inte säga för mycket om den heller.
Men jag ska säga ett par ord om förlusten i helhet.
Vi har ju blivit bort skämda med att HV vinner och vinner hela tiden. 5 förluster på 19 matcher är inte illa utan jävligt bra.
Vi är bortskämda helt enkelt. Alla lag spelar dåligt nån gång under en säsong så är det bara.
Tänk er rögles och växjö´s supportrar... Deras statistik är raka motsatsen till HV´s
That´s all
Lux skrev:CracyMike skrev:Nu ska vi se vad ni säger om mitt uttalande om matchen. Jag har inte själv sett den så jag ska inte säga för mycket om den heller.
Men jag ska säga ett par ord om förlusten i helhet.
Vi har ju blivit bort skämda med att HV vinner och vinner hela tiden. 5 förluster på 19 matcher är inte illa utan jävligt bra.
Vi är bortskämda helt enkelt. Alla lag spelar dåligt nån gång under en säsong så är det bara.
Tänk er rögles och växjö´s supportrar... Deras statistik är raka motsatsen till HV´s
That´s all
Helt sant, MEN vi får inte glömma bort att HV ska vara ett topplag med den budgeten och målen som klubben har. Problemet idag är inte att vi förlorar utan HUR vi gör det. VI har varit lite bortskämda med en målvakt som har räddat oss i många matcher men när vi förlorar idag på det sättet som vi gör så måste vi ifrågasätta laget. Vi har STORA problem med våra backar (läs Luoma och Trygg) och det måste hända nåt där.
Sen var det någon som nämnde att vi saknade Laine/Jesse idag och det kan jag verkligen hålla med om. Som tur är får vi in Jämtin efter uppehållet och är det energispelare vi behöver i matcher som den idag! Mumma! =)
Men återigen, jag håller med dig delvis och jag vill inte heller tänka mig att vara Rögle/Växjö/AIK/Timrå/LHC/Frölunda/Modo/Brynäs/FBK/Luleå/SAIK-supporter
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst