Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Quila skrev:Grga skrev:Vi behöver en ny målvaktränare, helst igår. Hur kan man år efter år misslyckas så brutalt med etablerade namn. Finns ingen kravställning i Hv längre. J-vla dagis!
Skärp dig! Rahm en av de mest skickliga mv-tränarna i landet och har haft massor av anbud från topplag i såväl SHL, som toppklubbar i Europa.
Danken skrev:Det är faktiskt kris nu. Vi börja serien utan backsidan helt klar. Uselt.
Robert.76 skrev:Danken skrev:Det är faktiskt kris nu. Vi börja serien utan backsidan helt klar. Uselt.
Japp, det kunde samtliga personer på en iq över fiskpinne räkna ut, tyvärr så verkar inte Nubben förstå.
hv-mannen skrev:Rättvis seger

Quila skrev:Zico skrev:Zico skrev:Det är för många ändringar i laget i eftermiddag tycker jag. Gillar dock att Petersson spelar med Miele. Lucas Elvenes, en profilvärvning, på läktaren. Han har varit sämst bland våra forwards. Inte ens bra på träning, så jag är inte förvånad. Blir han den förste som ryker?
Ibland är man rätt ute!
Bra feeling! Har han sett lika loj ut de träningar du sett Zico?
mordy skrev:Hockeyallsvenskan, denhär jävla förening förtjänar inte att kallas smålands stolthet. Fyfan vilken pinsam hög med dynga Nubben fått ihop.
mordy skrev:Hockeyallsvenskan, denhär jävla förening förtjänar inte att kallas smålands stolthet. Fyfan vilken pinsam hög med dynga Nubben fått ihop.
Andersson711 skrev:Det roliga är att det finns skribenter här som kommer fortsätta med samma, gamla, trötta, jävla mantra…
”Det är tidigt på säsongen, många nya, låt dom spela ihop sig bla bla bla”.
Precis så, en del ser inte skogen för alla träden. Jag hoppas att föreningen lärt sig ngt av fiaskot att åka ner, och det är att agera i tid.
Om vi lärde oss ett skit av säsongen 20/21 så är de dags nu.
Låt huvuden rulla, från nu till tidpunkten när det är för sent handlar bara om några matcher.
Elvenes är en bra början, ser gärna att man skickar en handfull proppmätta ”stjärnor” utöver honom.
Agera HV!
Grga skrev:Quila skrev:Grga skrev:Vi behöver en ny målvaktränare, helst igår. Hur kan man år efter år misslyckas så brutalt med etablerade namn. Finns ingen kravställning i Hv längre. J-vla dagis!
Skärp dig! Rahm en av de mest skickliga mv-tränarna i landet och har haft massor av anbud från topplag i såväl SHL, som toppklubbar i Europa.
Varför skall jag skärpa mig? Vad har han presterat? Tell me?
Andersson711 skrev:Det roliga är att det finns skribenter här som kommer fortsätta med samma, gamla, trötta, jävla mantra…
”Det är tidigt på säsongen, många nya, låt dom spela ihop sig bla bla bla”.
Om vi lärde oss ett skit av säsongen 20/21 så är de dags nu.
Låt huvuden rulla, från nu till tidpunkten när det är för sent handlar bara om några matcher.
Elvenes är en bra början, ser gärna att man skickar en handfull proppmätta ”stjärnor” utöver honom.
Agera HV!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst