Semifinal 4: BIK Karlskoga - HV71

Här samlas diskussionen för varje match som HV71 spelar.

Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

Re: Semifinal 4: BIK Karlskoga - HV71

Inläggav Highlander » 14 april 2022, 23:16

Spelgeniet Björklund summerar semifinalerna i deras lokalblaska:
"– Jag tycker att vi, i tre av matcherna, är det bättre laget. Vi blir straffade på lite misstag och vi möter även ett riktigt bra lag. Men jag tycker att vi var värda mer än vad vi fick med oss, säger Björklund."

"– Vi var hetare, helt klart. De slog ner oss och vi fick flera lägen i powerplay."
Highlander

Inläggav shitkicker » 14 april 2022, 23:32

Highlander skrev:Spelgeniet Björklund summerar semifinalerna i deras lokalblaska:
"– Jag tycker att vi, i tre av matcherna, är det bättre laget. Vi blir straffade på lite misstag och vi möter även ett riktigt bra lag. Men jag tycker att vi var värda mer än vad vi fick med oss, säger Björklund."

"– Vi var hetare, helt klart. De slog ner oss och vi fick flera lägen i powerplay."

Som sagt. Björklund blev League MVP.

Pajasliga.
Finns ingen glädje med Nubben i klubben.
shitkicker
Moderator

Inläggav Sir Ward » 14 april 2022, 23:57

shitkicker skrev:
Highlander skrev:Spelgeniet Björklund summerar semifinalerna i deras lokalblaska:

Som sagt. Björklund blev League MVP.

Pajasliga.

Max fyra matcher kvar, möjligtvis fem. Sen kan vi båda andas frisk genuin HV-luft.
Användarvisningsbild
Sir Ward

Inläggav Risto Kurkinen » 15 april 2022, 14:10

Karlskogas spelare och tränare har ju hela semifinalserien sagt att dom spelar bra, då undra man ju hur det hade gått om dom spelat dåligt. BIK har krigat bra men något speciellt bra spel tycker jag inte dom presterat. Björklund är ju dessutom för gnällig för att vara kapten.
Risto Kurkinen

Inläggav frippe-borås » 15 april 2022, 18:17

Easy!

BIK gjorde sin bästa match igår och Hv gjorde sin sämsta och ändå vinner vi!
Man hade hjälp av domarna då man hela tiden hittade Hv utvisningar medans man blundade flera ggr motsatt håll!
Men när inte ens de kunde blunda för solklara saker så small det!

Nä Karlskoga ska vara stolta att man fick äran att möta Hv71 i semin så de kan se hur man ska spela ishockey. Att bara vara stora och buffliga kommer man aldrig att ta sig till SHL som de verkar tro!

Nu får vi lite vila och kan ladda upp! Men jag som fan hade nästan velat se en läggmatch för att få en till match! Nu har man ju redan absintens ju!
1-7-14-15-22-76
frippe-borås

Föregående

Återgå till HV71 Matcherna