Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
15:48 skrev:lejacques skrev:Tropåt skrev:Andersson711
Såg du matchens alla utvisningar Hv71 åkte på? Du tror inte att man blir trött av att spela BP.
Så med facit i hand är 1 poäng tillräckligt bra för att vara nöjd ikväll.
Återigen.
Tropåt. Hur går vi till play in? Hur går vi förbi Djurgården? Skulle gärna vilja se hur du räknar?
Lika lätt som det är att spy ur sig hat utan nån som helst substans, lika lätt är det att spy ur sig klyschor och substanslös heja heja. Lika oseriöst oavsett vad man väljer att göra.
Just nu bidrar du precis lika lite som de som bara kastar skit.
Höj nivån.
Djurgården behöver vi inte gå om. Räcker att vinna 3 o Malmö förlorar 3 raka...enkelt!
Tropåt skrev:Hur vi tar oss till play in?
Ja du, vi gör inte det oavsett gnäll här inne.
Men Hv71 kanske gör det, så varför all negativ stämning, varför inte försöka göra lite extra för spelarna så att dom vet att vi står bakom dom oavsett?
Tropåt skrev:Hur vi tar oss till play in?
Ja du, vi gör inte det oavsett gnäll här inne.
Men Hv71 kanske gör det, så varför all negativ stämning, varför inte försöka göra lite extra för spelarna så att dom vet att vi står bakom dom oavsett?
Tropåt skrev:Hur står det till här inne egentligen?
Varning på varning? För vadå, sin åsikt? Att jag vill höja upp Hv71 medans resterande vill sänka laget till botten.. Alla sågningar hit & dit?
Tropåt skrev:Jag är en trogen Hv71 supporter, en hv supporter är inget man blir. Det föds man till!
Oavsett vad tabellen visar är jag övertygad om att dom kommer rannsaka sig själva trots en poäng med oss ikväll. Djurgården.. Hur ska vi ta oss Förbi? Jo, Hv71 får fokusera på sitt spel. VARJE POÄNG är viktig nu. Vad de andra lagen gör spelar änsålänge ingen roll sålänge Hv71 gör vad dom kan. Färjestad borta på Lördag, vinner Hv71 den matchen då är de liv i luckan igen. Man får inte ge upp!
Tropåt skrev:Lite medstudsar, så är vi med igen.
Det är så ytterst lite som behövs.
Varför all negativitet? 10 matcher kvar, 10!!
10*3= 30 poäng, kolla tabellen.. Det finns fortfarande chans. Varför ge upp nu?!
frippe-borås skrev:Tropåt skrev:Hur står det till här inne egentligen?
Varning på varning? För vadå, sin åsikt? Att jag vill höja upp Hv71 medans resterande vill sänka laget till botten.. Alla sågningar hit & dit?
Problemet är att du lever i en fantasivärld och verkar leva ibörjan av 2000 talet!
Hallå!!! Vi är påväg mot Allsvenskan medans du drömmer om guld?
Snälla vakna! Vad fan finns det att vara positiv åt??
Tropåt skrev:Hv71 ger inte upp, dom har allt i sina egna händer.
Dom vet vad som behövs göras nu, det är upp till Lillis & spelarna att vända detta.
En poäng är en poäng!
Bättre än noll... Om jag räknar rätt ikväll..
Tropåt skrev:Lite medstudsar, så är vi med igen.
Det är så ytterst lite som behövs.
Varför all negativitet? 10 matcher kvar, 10!!
10*3= 30 poäng, kolla tabellen.. Det finns fortfarande chans. Varför ge upp nu?!
Tropåt skrev:Haha önskar jag vore hult nu.
Ärligt talat, hur kan man med 10 matcher kvar slänga ur sig vad som helst här inne? Medans jag blir varnad fram å tillbaka pga mina åsikter?
Tropåt skrev:Det ända frippe-berås ger just nu är skit, på mig och mina åsikter och Hv71 som klubb.
Kan du ändra på det? Kan någon annan ändra på det? De ända som KAN ändra på det är Spelarna.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster