mrbeach skrev:Hörs inte här
aaah, jävla twitter som hade dragit igång nån skit
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
mrbeach skrev:Hörs inte här
lejacques skrev:Dåligt beslut av Lillis att låta Emil gå in på sju backar.
Fantastiskt beslut att bänka honom. Där och då vände matchen.
Nästa match utgår jag från att Andrae går in som sjunde.
mrbeach skrev:Fan vad Silver ångar på
Ingeville skrev:Faktiskt så att flera har höjt sig när de nya kommit in. Tänker på bl a Bertov, spelar tryggare ny. Fil är lite lättlurad, två ganska lika i två matcher nu, Lite väl oskicklig och osäker nu. Bra att han får vila.
Robert.76 skrev:Nästan på att man börjar om play-in. Med Lillis i båset och nyförvärven är HV ett helt nytt lag.
Lakun skrev:Surt att både lhc och bif vann... men vi drar ifrån mif iaf samt knappar in på dif.
shitkicker skrev:Båda finnarna och Donovan visar upp ledaregenskaper som varit en klar bristvara i årets trupp. Endast Martinsson har visat ledarskap tidigare och det räcker inte. Bra att han får lite avlastning.
2p mellan plats 10 och plats 14. Låt oss hoppas att dessa förändringar inte kom för sent. De kommande två matcherna mot Brynäs och Djurgården kommer att bli oerhört viktiga. Iofs kommer alla matcher som kommer vara viktiga. Nu får vi hålla på SAIK mot IKO ikväll också.
shitkicker skrev:Lakun skrev:Surt att både lhc och bif vann... men vi drar ifrån mif iaf samt knappar in på dif.
Ofrånkomligt att lagen som spelar med kniven mot strupen också kommer att ta poäng. Särskilt i matcher där de möter varandra. Det här kommer att avgöras i sista omgången och jag tror att målskillnaden kommer att avgöra mellan två av lagen vem som kvalar och inte.
mrnorrland skrev:1+1 på 2 matcher av en utdömd finne från finland är ändå helt ok
Diabolics skrev:
Diabolics skrev:shitkicker skrev:Lakun skrev:Surt att både lhc och bif vann... men vi drar ifrån mif iaf samt knappar in på dif.
Ofrånkomligt att lagen som spelar med kniven mot strupen också kommer att ta poäng. Särskilt i matcher där de möter varandra. Det här kommer att avgöras i sista omgången och jag tror att målskillnaden kommer att avgöra mellan två av lagen vem som kvalar och inte.
vi möter brunäs och apgården närmast. Två segrar där så fan, då börjar det ljusna.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster