Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Davestar skrev:Ärligt talat så älskar jag HV och kommer alltid att göra. Men just nu är det mer intressant hur Nordea och Essity presterar på kort sikt. Det påverkar min plånbok vilket inte HV gör...
Det är ju inte så att Stoa, Johansson eller Andrae bryr sig hur det går...
Tropåt skrev:Jag blir nästan mörkrädd när jag går in och läser vad ni "supportar" skriver om Hv71. Vissa delar håller jag med om gällande tränare, lagbygge osv. Men prestationen Hv gjorde borta mot Luleå är bland de bästa jag har sett på länge! Ni som gnäller, såg ni matchen överhuvudtaget? Man börjar fan undra... Sluta gnäll och stötta laget till fullo istället!!!
Tropåt skrev:Jag blir nästan mörkrädd när jag går in och läser vad ni "supportar" skriver om Hv71. Vissa delar håller jag med om gällande tränare, lagbygge osv. Men prestationen Hv gjorde borta mot Luleå är bland de bästa jag har sett på länge! Ni som gnäller, såg ni matchen överhuvudtaget? Man börjar fan undra... Sluta gnäll och stötta laget till fullo istället!!!
Wildzide skrev:Emil är ingen produktiv spelare, Han styrkor är hans skridskoåkning och hans passningar. Han har aldrig gjort mycket poäng. En modern kvick back som behövs k dagens Shl. Frölunda skulle kunna göra underverk med en kille som Emil. Hoppas för hans skull att de plockar in honom till nästa säsong.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster