Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Jompii skrev:Det har säkert skett någon enstaka gång men det händer inte ofta. Jason Krog gjorde ju ett mål 19:54 in i tredje perioden förra säsongen borta mot Frölunda. Det är väl det närmaste 19:59 som jag kommer på just nu.
Pawhlen skrev:Jompii skrev:Det har säkert skett någon enstaka gång men det händer inte ofta. Jason Krog gjorde ju ett mål 19:54 in i tredje perioden förra säsongen borta mot Frölunda. Det är väl det närmaste 19:59 som jag kommer på just nu.
Davidsson kvitterade mot LHC i sept 2010 med 6 sekunder kvar
Henning skrev:Pawhlen skrev:Jompii skrev:Det har säkert skett någon enstaka gång men det händer inte ofta. Jason Krog gjorde ju ett mål 19:54 in i tredje perioden förra säsongen borta mot Frölunda. Det är väl det närmaste 19:59 som jag kommer på just nu.
Davidsson kvitterade mot LHC i sept 2010 med 6 sekunder kvar
Japp, sen vill jag minnas en match där man till och med fick ta till videodomaren för att se om pucken var inne innan avblåsning eller inte, men minns inte alls var och när. Måste varit de senaste 5 åren iaf. Kan ha varit för motståndarlaget med.. Va fan, jag vet ingenting, man har haft måldomare för att se om pucken var inne innan slutsignal nån gång i historien iaf och den matchen såg jag!
Henning skrev:Japp, sen vill jag minnas en match där man till och med fick ta till videodomaren för att se om pucken var inne innan avblåsning eller inte, men minns inte alls var och när. Måste varit de senaste 5 åren iaf. Kan ha varit för motståndarlaget med.. Va fan, jag vet ingenting, man har haft måldomare för att se om pucken var inne innan slutsignal nån gång i historien iaf och den matchen såg jag!
kny skrev:Henning skrev:Japp, sen vill jag minnas en match där man till och med fick ta till videodomaren för att se om pucken var inne innan avblåsning eller inte, men minns inte alls var och när. Måste varit de senaste 5 åren iaf. Kan ha varit för motståndarlaget med.. Va fan, jag vet ingenting, man har haft måldomare för att se om pucken var inne innan slutsignal nån gång i historien iaf och den matchen såg jag!
http://www.youtube.com/watch?v=lwo7DngRcJo
HV-supportern skrev:Vad är det man säger, det är inte över förrän den feta damen sjunger. Har det överhuvudtaget hänt tidigare i klubbens historia att HV gjort mål i sista sekunden i en match?
Henning skrev:kny skrev:Henning skrev:Japp, sen vill jag minnas en match där man till och med fick ta till videodomaren för att se om pucken var inne innan avblåsning eller inte, men minns inte alls var och när. Måste varit de senaste 5 åren iaf. Kan ha varit för motståndarlaget med.. Va fan, jag vet ingenting, man har haft måldomare för att se om pucken var inne innan slutsignal nån gång i historien iaf och den matchen såg jag!
http://www.youtube.com/watch?v=lwo7DngRcJo
Ja, se där. Då var det inte ett minne som min hjärna skapat själv dåDock inget mål då..
Mot SSK i sista omgången säsongen 2010/2011 så gjorde kung David segermålet efter 19.53.#22 Bemersten skrev:Jag har för mig det var 7 eller 9 sek kvar. Hittar inget på nätet
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster