Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
1586kvadrat skrev:matsqq skrev:1586kvadrat skrev:LHC spelar på allsvensk nivå
Vad glada deras fans såg ut
De insåg att de va LHCsupportrar
Diabolics skrev:PapaEmeritus skrev:Sluta garva din jävel. Det är ju ditt fel (typ) att vi fick stryk igår.
hhahahhaha
jag kan leva med det
Skåning skrev:PapaEmeritus skrev:Gunnarsson är tryggheten själv ikväll. Ortio ska därför självklart stå nästa match.
Satt precis och tänkte på det!
Hoppas verkligen TS har sett det och vågar bänka en het målvakt.. för de gör det uppenbarligen bäst varannan.. Eller möjligen 2 Ortiz, 1 Gunnarsson, 2 Ortio, 1 Gunnarsson etc etc
Guld skrev:Nu smäller det snart. Upp Hv!
Skåning skrev:PapaEmeritus skrev:Gunnarsson är tryggheten själv ikväll. Ortio ska därför självklart stå nästa match.
Satt precis och tänkte på det!
Hoppas verkligen TS har sett det och vågar bänka en het målvakt.. för de gör det uppenbarligen bäst varannan.. Eller möjligen 2 Ortiz, 1 Gunnarsson, 2 Ortio, 1 Gunnarsson etc etc
jordfelsbrytare skrev:Mattias Tedenby 3 poäng nu på 3 matcher i comebacken.
Viktigt med någon som kommer in och gör skillnad.
Sir Ward skrev:Hur är det möjligt att placera två klackar i stort sett jämte varandra, varav våran fantastiska HV-klack i en apbur?
matsqq skrev:jordfelsbrytare skrev:Mattias Tedenby 3 poäng nu på 3 matcher i comebacken.
Om han fortsätter så skulle det öka Hv's chanser till nytt kontrakt eller bättre nåt enormt
Danken skrev:matsqq skrev:jordfelsbrytare skrev:Mattias Tedenby 3 poäng nu på 3 matcher i comebacken.
Om han fortsätter så skulle det öka Hv's chanser till nytt kontrakt eller bättre nåt enormt
Nättinen hoppas jag följer samma fotspår när han blir frisk. Hur länge kan man egentligen vara borta av en lunginflammation? Corona?
Danken skrev:matsqq skrev:jordfelsbrytare skrev:Mattias Tedenby 3 poäng nu på 3 matcher i comebacken.
Nättinen hoppas jag följer samma fotspår när han blir frisk. Hur länge kan man egentligen vara borta av en lunginflammation? Corona?
lillskogen skrev:Skön mellanperiod med Tommy
Och sköna Axamo
lillskogen skrev:lillskogen skrev:Skön mellanperiod med Tommy
Och sköna Axamo
Men vilket konditori är det som säljer de godaste av goda bakelser?
Allvarligt
Jag har varit borta från hemstan för länge för att veta vem som är bäst
Edit
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster