Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Quila skrev:Svårt att vinna matcher om man släpper in 6 mål, men sett till förutsättningarna var detta ändå bättre spelmässigt och resultatmässigt än vad åtminstone jag trott på förhand.
Diabolics skrev:Stillman. Ärlig. Rak. Ingen skit.
Känns som han är missnöjd med kents jobb... men vad vet jag....
Robert.76 skrev:JonahHV71 skrev:Robert.76 skrev:Jaja, HV var aldrig nära, så fort HV gjorde mål så ökade saik tempot.
Kan du banna dig själv? Genuin fråga.
För att jag inte tycker som dig, eller vadå? Jag tycker det är klasskillnad mellan lagen. Du får gärna tycka motsatsen.
Robert.76 skrev:Quila skrev:Svårt att vinna matcher om man släpper in 6 mål, men sett till förutsättningarna var detta ändå bättre spelmässigt och resultatmässigt än vad åtminstone jag trott på förhand.
Håller inte med, jag hade hoppats på att HV skulle kämpa och slita och visa att de ville uppåt i tabellen. Men första perioden visar ju återigen att man inte är vaken från start. Oskarshamn och Malmö vinner svåra bortamatcher så vi är tillbaka på ruta ett igen.
shitkicker skrev:Diabolics skrev:Stillman. Ärlig. Rak. Ingen skit.
Känns som han är missnöjd med kents jobb... men vad vet jag....
Kan någon vara nöjd med Kents jobb? Förutom alla andra lag i SHL?
shitkicker skrev:Det säger en hel del om både fans och HV när man läser kommentarerna i den här tråden.
Förlorarmentalitet rakt igenom. Med få undantag.
Robert.76 skrev:JonahHV71 skrev:
Så galet mycke negativt, hv var nära. Det är inte vad jag tycker, utan ren fakta
Du får gärna vara positiv, men HV ligget sist, de ligger där av en anledning. Det är FAKTA.
JonahHV71 skrev:Robert.76 skrev:JonahHV71 skrev:
Så galet mycke negativt, hv var nära. Det är inte vad jag tycker, utan ren fakta
Du får gärna vara positiv, men HV ligget sist, de ligger där av en anledning. Det är FAKTA.
Förstår inte vad tabellplaceringen hade för effekt som gjorde att man inte va näraBra kämparglöd idag, nu tar vi nästa
sqz skrev:+Fisker Molgaard
-Spelet sitter inte i ryggmärgen. Det tar fruktansvärt lång tid att ta ett beslut med puck
-försvarspelet (inkluderat målvakt och forwards)
-PP. P9 har bättre uppspel och zoningångar. Tränar dom bara på uppställt spel?
-Sam, Boedker, Lenc osv..
-Passningsspelet
-zonutgångar. Titta upp innan ni jagar puck. Hur svårt kan det vara? Fruktansvärt dåligt spelsinne på många. (Hjalmarsson gjorde ingen toppmatch, speciellt utan puck. men han vet iallafall vad han ska göra innan han får pucken)
Nej jag tycker inte vi var riktigt nära. Klasskillnad på lagen.
15:48 skrev:Ingen mer som snappat upp att Nubben börjat twittra…? Känns oprofessionellt…
shitkicker skrev:Det säger en hel del om både fans och HV när man läser kommentarerna i den här tråden.
Quila skrev:Tycker ändå det känns lite knepigt att hävda att vi inte var nära när vi tog ut mv med två minuter kvar vid ställningen 5-4.
Saik gjorde ingen supermatch, men det gjorde inte HV heller. Uselt försvarsspel och Ortio dålig.
Quila skrev:shitkicker skrev:Det säger en hel del om både fans och HV när man läser kommentarerna i den här tråden.
Tveksamt att kalla det förlorarmentalitet.
15:48 skrev:Ingen mer som snappat upp att Nubben börjat twittra…? Känns oprofessionellt…
Zico skrev:När HV vinner mot Malmö, presterar en viss herre 2 inlägg på forumet. När HV vinner mot Oskarshamn, presterar samma herre 1 inlägg. När HV förlorar mot Skellefteå, skriver denne herre typ 200 inlägg, som alla handlar om hur jävla dåligt allt med HV är. Organisation, sportchef, spelare, tränare, spel, allt, allt allt. Var är balansen?
Sir Ward skrev:sqz skrev:+Fisker Molgaard
-Spelet sitter inte i ryggmärgen. Det tar fruktansvärt lång tid att ta ett beslut med puck
-försvarspelet (inkluderat målvakt och forwards)
-PP. P9 har bättre uppspel och zoningångar. Tränar dom bara på uppställt spel?
-Sam, Boedker, Lenc osv..
-Passningsspelet
-zonutgångar. Titta upp innan ni jagar puck. Hur svårt kan det vara? Fruktansvärt dåligt spelsinne på många. (Hjalmarsson gjorde ingen toppmatch, speciellt utan puck. men han vet iallafall vad han ska göra innan han får pucken)
Nej jag tycker inte vi var riktigt nära. Klasskillnad på lagen.
Bra sammanfattning förutom P9, lite onödigt i en annars bra summering.
Tack sqz.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster