Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

eisbjern skrev:Jag är helt säker på att det blir Allsvenskan nästa år och att mitt hockeyintresse dör efter matcher mot allsköns skitlag. Då blir jag i alla fall inte besviken. Allt annat är att se som en bonus.

eisbjern skrev:Jag är helt säker på att det blir Allsvenskan nästa år och att mitt hockeyintresse dör efter matcher mot allsköns skitlag. Då blir jag i alla fall inte besviken. Allt annat är att se som en bonus.
Legogubbe skrev:Jag kan fortfarande inte se hur HV71 ska få iordning på försvaret. Vi har så många backar som underpresterar och är någon dålig så är det alltid samma spelare. Sen detta tjat om HV71s bredd i truppen. Se på löven som plockar in 2 forwards som spelar back sen fortsätter vi att köra med Önerud som inte tillför ett smack. Spelarna som är petade måste vara i en hemsk form som inte platsar i dagens HV71.
shitkicker skrev:Bättre att spela Wennlund som back än den fullkomligt urusle Ytterell. Ogillar egentligen att hänga ut enskilda så, men faktum är att Ytterell är så dålig att det är mer eller mindre målchansgaranti för motståndarna när han är på isen. Väljer kategoriskt fel beslut HELA tiden och i VARJE situation. Bidrar med noll! Eller rättare sagt - bidrar med total osäkerhet och schabbel. Spelar han nästa match så garanterar jag HV-förlust.
shitkicker skrev:Sen kan man undra hur publiken bör agera i match 7. Förutsätter nämligen att det blir en match 7. Ska vi sitta tysta? Eller hemma i soffan istället för på plats?
Spelare och ledare har pratat sig sååååå varma om huuuur viktigt det minsann är med publikens stöd och huuuur ootrooooligt fantastiskt det är i HG. Och sen viker de ner sig på ett sätt jag aldrig tror jag sett tidigare, och 2 gånger i rad till på köpet!
Uselt!
shitkicker skrev:Sen kan man undra hur publiken bör agera i match 7. Förutsätter nämligen att det blir en match 7. Ska vi sitta tysta? Eller hemma i soffan istället för på plats?
Spelare och ledare har pratat sig sååååå varma om huuuur viktigt det minsann är med publikens stöd och huuuur ootrooooligt fantastiskt det är i HG. Och sen viker de ner sig på ett sätt jag aldrig tror jag sett tidigare, och 2 gånger i rad till på köpet!
Uselt!
HV-supportern skrev:Nu är jag tråkig, men jag tycker vi ska vara lite försiktiga med att beställa skumpa och segercigarrer till söndagen. Vi får inte tappa vår ödmjukhet, det är fortfarande hårt jobb som gäller. Den svåraste matchen att vinna är den sista. Som Björklövens tränare sa "vi kommer åka ner till Jönköping och förstöra festen för dem".
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster