Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Diabolics skrev:fy fan vad jag hatar domaren. inget kan ta ifrån mitt hat mot domare. inget. jag åker hellre ner till div 4 om bara nord aldrig dömer mer. vilket jä.....
Guld skrev:Diabolics skrev:fy fan vad jag hatar domaren. inget kan ta ifrån mitt hat mot domare. inget. jag åker hellre ner till div 4 om bara nord aldrig dömer mer. vilket jä....
Håller med fullständigt. De gör återigen en bedrövlig insats.
Det värsta är att de kommer undan med skiten, utan åtgärder.

shitkicker skrev:Jag älskar Gunnarsson.
Det här var det mest rättvisa jag nånsin har sett!
eisbjern skrev:Kredit där kredit är på plats: tyckte Önerud gick bra i bräschen sista fem. Mer sånt från El Kapitän tack!
Ripper RBK skrev:Grattis HV, det var ni värda. Lite skillnad med riktiga backar;) Gunnarsson riktigt bra..
Ripper RBK skrev:Grattis HV, det var ni värda. Lite skillnad med riktiga backar;) Gunnarsson riktigt bra..
scopulus skrev:Ripper RBK skrev:Grattis HV, det var ni värda. Lite skillnad med riktiga backar;) Gunnarsson riktigt bra..
Erkänn att du är HV-fan lite i smyg
Ripper RBK skrev:scopulus skrev:Ripper RBK skrev:Grattis HV, det var ni värda. Lite skillnad med riktiga backar;) Gunnarsson riktigt bra..
Erkänn att du är HV-fan lite i smygdet kan jag inte påstå, däremot så vill jag hellre ha HV kvar i SHL.
Guld skrev:Nu står domarna i tv och erkänner att de är usla.
Det är ändå en start.
Avery skrev:Guld skrev:Nu står domarna i tv och erkänner att de är usla.
Det är ändå en start.
Vad sa dem?
Det är ändå en start.
Vad sa dem?
Det är ändå en start.
Vad sa dem?
shitkicker skrev:Avery skrev:Guld skrev:Nu står domarna i tv och erkänner att de är usla.
Det är ändå en start.
Vad sa dem?
Ja jag vet i fan. Jag tycker stollen ska plockas bort. Kan han inte tygla sig och står och medger att han är övertaggad så ska han inte få förtroendet. Han kan ju för fan avgöra matchserien genom usla domslut! Aktiva som passiva. Särskilt när det bara blir uddamålsvinster.
Och han är väl uttagen att döma i VM? Jävla skandal.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster