Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
MrT skrev:frippe-borås skrev:Rahm är en taktiker som slänger in geniet Emil J
Helvete! Hur länge ska dessa clowner får förstöra för Hv71 som förening! Finns det absolut ingen som vågar sätta ner foten!
Håller med, frågan om vem de ska slänga in bara, Anton Karlsson, Arell, didrik, Nörstebö!?!? stjärnorna står på rad och väntar på att byta..
DocSeverinsen skrev:Matchningen kan man ju diskutera. Emil har ju inte direkt rosat marknaden denna säsong, och att släppa in honom i en direkt matchavgörande situation är väl inte det bästa alternativet.
Men! Jag tycker matchen som sådan är ett steg framåt. Det som skiljer att Leksand har en överstyv förstakedja som bär laget, något vi saknar. Tycker dock kemin mellan Fröberg, Bergström och Sandberg ser lovande ut. Kan det vara de som ska dra laget ur eländet vi befinner oss i..? Sen har vi ett stort gäng spelare som behöver upp många snäpp.
Vad jag också saknar är spel mot mitten. Vi envisas att gå på utsidan, men gör det inte med fart. Vi fastnar hela tiden på motståndare när vi tar den vägen. Vill se mer spel mot mitten.
lejacques skrev:Haha. Sjöblom på JP har fått nog. Och sooom han har fått nog. Skulle kunna vara en forumsmedlem som skrivit följande rader.
https://www.jp.se/artikel/sandstrom-eft ... s-for-sent
Samtidigt. Han har ju helt rätt.
Det som gör mig mest mållös är verkligen hur ingen, absolut ingen runt laget gör något. Och därför blir det också ointressant att diskutera annat än just det. För det här är fan en härdsmälta jag aldrig tidigare skådat. En masspsykos.
HV har beskyllts för att vara en sekt. Ja, nu börjar jag också tro det. För det här beteendet och icke-agerandet är så långt från normalt man kan komma.
Herrejösses. Idag tillåter jag faktiskt mig själv att skratta åt eländet. Alla skriker på HV, alla ber dem agera för att rädda det som räddas kan. Men Sten-Åke och Agne kör på som om ingenting. Det är fan som en svart komedi.
Robert.76 skrev:lejacques skrev:Haha. Sjöblom på JP har fått nog. Och sooom han har fått nog. Skulle kunna vara en forumsmedlem som skrivit följande rader.
https://www.jp.se/artikel/sandstrom-eft ... s-for-sent
Samtidigt. Han har ju helt rätt.
Det som gör mig mest mållös är verkligen hur ingen, absolut ingen runt laget gör något. Och därför blir det också ointressant att diskutera annat än just det. För det här är fan en härdsmälta jag aldrig tidigare skådat. En masspsykos.
HV har beskyllts för att vara en sekt. Ja, nu börjar jag också tro det. För det här beteendet och icke-agerandet är så långt från normalt man kan komma.
Herrejösses. Idag tillåter jag faktiskt mig själv att skratta åt eländet. Alla skriker på HV, alla ber dem agera för att rädda det som räddas kan. Men Sten-Åke och Agne kör på som om ingenting. Det är fan som en svart komedi.
När JP som brukar vara ganska snälla skriver så, då är det allvar, och som du säger, hangar rätt, helt rätt.
lego_mannen skrev:Får Rahm vara kvar efter dagens match är den Allsvenska platsen säkrad.
shitkicker skrev:lego_mannen skrev:Får Rahm vara kvar efter dagens match är den Allsvenska platsen säkrad.
Den har varit säkrad sen omgång 20. Vi har knappt tagit poäng sedan dess. Och spelar sämre än nånsin. Inte en chans att två lag hamnar bakom HV.
frippe-borås skrev:MrT skrev:frippe-borås skrev:Rahm är en taktiker som slänger in geniet Emil J
Helvete! Hur länge ska dessa clowner får förstöra för Hv71 som förening! Finns det absolut ingen som vågar sätta ner foten!
Håller med, frågan om vem de ska slänga in bara, Anton Karlsson, Arell, didrik, Nörstebö!?!? stjärnorna står på rad och väntar på att byta..
Leksand kör med 5 forwards i PP! Men det är klart att någon kan ju bli ledsen om man inte får spela!
Denna loosermentalitet som finns i Hv71 kan vi tacka Agne och Hult!
Ett jävlar lallande och daltande! För i helvete Agne och Hult! Nu måste fan foten sättas ner på allvar!
Det är nog nu! Vi har en HC som står och säger att vi gör en riktigt bra match mot Leksand! Vi har ju inte en chans 5vs5! Det är i PP vi kan göra mål. Annars är vi totalt uddlösa!
Nu måste det kosta huvud, tårar, vänskap, kärlek eller vad fan det än är! Nu får det bara nog.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster