Izon skrev:Nej, HV har sedan jag följt dem sedan 2003 på heltid då åldern var inne alltid haft det knackigt efter ett uppehåll oavsett tränare.
Se det positiva som Ulf gör istället och matchar de hetaste som faktiskt fixar poäng åt oss.
Kan dock tycka att Campoli borde vilat då han varit magsjuk, men både han (Campoli) och ledning ville nog testa.
Kan med tycka denna hets blivit löjlig nu då vi faktiskt tagit 11 av 15 möjliga poäng de 5 senaste
Ja, HV har haft lite tungt efter uppehåll, men det gäller egentligen många andra matcher också.
Detta är absolut inte första gången vi slutar spela hockey en period eller två. Det var standard att göra det lite då & då när vi hade vår "guld era". Skillnaden då jämfört med idag är att då hade Davidsson gjort ett mål, Thörnberg två & voutilainen tre i första perioden & matchen skulle mer eller mindre vara stängd.
Eller så skulle man göra tre mål i tredje. Alla glömde snabbt den kassa perioden eftersom vi vann.
Det skulle vi gjort ganska fort idag också om vi hade petat in tre mål till i första perioden ( vi har ju faktiskt tre öppna mål/lägen).
Jag tror att vi som var med HV redan tidigt -90 tal har lite andra erfarenheter av dåligt spel & att precis lyckas komma till slutspel säsong efter säsong ( missade slutspel var inte helt ovanligt heller).
Började man följa HV runt 2000 & framåt så har vi inte haft speciellt många bakslag, vilket gör många ganska kräsna.
HV reser sig den här säsongen också, sanna mina ord bröder & systrar.