Jean Valjean skrev:Jag vill inte köra en personvendetta mot Önerud men har tyckt han ser livrädd ut på isen sista åren.
Ja det känns tyvärr inte som en kapten som verkligen går i bräschen
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Jean Valjean skrev:Jag vill inte köra en personvendetta mot Önerud men har tyckt han ser livrädd ut på isen sista åren.
Pg79an skrev:Jean Valjean skrev:Jag vill inte köra en personvendetta mot Önerud men har tyckt han ser livrädd ut på isen sista åren.
Ja det känns tyvärr inte som en kapten som verkligen går i bräschen

lejacques skrev:Om HV, OM HV nu mot förmodan går upp så vill jag inte att vi glömmer den här matchen.
Det är så jävla lätt att i en total glädjeyra önska nytt kontrakt med varenda spelare. Men den här matchen visar verkligen hur många i det här laget som inte har något att göra i SHL. Efter den här skitinsatsen skulle jag säga att knappt en handfull skulle hålla i SHL.
Så. Glöm aldrig den här matchen. Hoppas verkligen att Nubben bevittnar denna härdsmälta på plats.
eisbjern skrev:Jag är av någon anledning inte förvånad att Hult-eran slutar på dett sättet.
lejacques skrev:eisbjern skrev:Jag är av någon anledning inte förvånad att Hult-eran slutar på dett sättet.
Nej, verkligen inte. Han var och har alltid varit det största hotet mot avancemang under den här säsongen. Som sagt. Det handlar om att fem spelare (71, 56, 21, 16, 12) presterar på topp kommande två matcher. Resterande ger jag inte ett skit för. De kommer nämligen inte hjälpa oss ett dugg, snarare stjälpa om de vaknar på den sidan... Hela HV:s framtid vilar på huruvida fem spelare hittar stämmet. Vilket är uselt och ett stort, stort underbetyg deluxe till Johan Hult.

1989 skrev:lejacques skrev:Om HV, OM HV nu mot förmodan går upp så vill jag inte att vi glömmer den här matchen.
Det är så jävla lätt att i en total glädjeyra önska nytt kontrakt med varenda spelare. Men den här matchen visar verkligen hur många i det här laget som inte har något att göra i SHL. Efter den här skitinsatsen skulle jag säga att knappt en handfull skulle hålla i SHL.
Så. Glöm aldrig den här matchen. Hoppas verkligen att Nubben bevittnar denna härdsmälta på plats.
Om, OM HV går upp. Ska våra spelares framtid hänga på EN match? Från att ha spelat en hel jävla säsong, kommit etta i grundserien, slagit ut Västervik och Karlskoga (och eventuellt björklöven) så ska vår sportchef bedöma spelarna efter EN match?! Du är vårt forums Mats Wennerholm.
Danken skrev:Vi har fortfarande chans att vinna på flyt dock. Inte kört ännu!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster