Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

mrnorrland skrev:Inga mer segrar iår? PATETISKA HV. HULTS SPELIDE FORTSÄTTER FÖRSTÖRA HV. INNAN ÅRETS SLUT LÄS DE LYSA KRIS I JÖNKÖPING, HV TOTALA FÖRFALL FORTSÄTTER OCH MODO BJÖRKLÖVEN KOMMER VARA FÖRBI HV INNAN JUL
”To old for this new shit”.Junior skrev:Hult måste fortfarande bort. Men kan någon förklara om Tommy ens har en vettig spelidé. Det var inte för att den var så otroligt briljant som FBK och SAIK inte förlängde med honom. Han har helt rätt egenskaper för att få ihop gruppen osv men jag börjar tvivla mer och mer för varje match.
Lite väl dystopiskt just nu och efter nästa vinst kommer det vara guld och gröna skogar igen. Men det finns en gnagande oro som börjar växa inom mig att det kanske saknas lite avgörande kompetens även i tränarstaben.
löständerna skrev:Varför i hela helvetet tar man in sopan Tobias Thermell för när laget mådde bra och tränarna fick ut det de ville. Blir aldrig bra när en ny gubbe ska in i båset och leka Gud.
Var det Hult som var så jävla kåt på en ny röst i båset? Nä, detta håller inte. Kan inte styrelsen visa lite jävlar anamma och bara skicka Hult och Thermell dit pepparn växer. Fallet började när Tobias Thermell kom in i båset. Gör er av med fanskapet illa kvickt!
aimstar skrev:Har svårt att se varför det är så upprört efter ett par torsk iomgång vad, 20? Om något så ser jag det som positivt, man öuras inte att truppen är bättre än vad den är och att man kan vinna varje match glidandes på en skridsko. Förutsatt att det finns lite handlingskraft i föreningen så tror jag ändå det är det bästa i långa loppet om vi inte vaggas in i nån falsk säkerhet där vi tror att SHL-platsen är klar.
Sen är det så klart surt med förlust mot ett sånt rövgäng här och nu.

Farzan skrev:mrnorrland skrev:Inga mer segrar iår? PATETISKA HV. HULTS SPELIDE FORTSÄTTER FÖRSTÖRA HV. INNAN ÅRETS SLUT LÄS DE LYSA KRIS I JÖNKÖPING, HV TOTALA FÖRFALL FORTSÄTTER OCH MODO BJÖRKLÖVEN KOMMER VARA FÖRBI HV INNAN JUL
Någon skulle kanske andas lite innan det postades inlägg här.
mrnorrland skrev:Farzan skrev:mrnorrland skrev:Inga mer segrar iår? PATETISKA HV. HULTS SPELIDE FORTSÄTTER FÖRSTÖRA HV. INNAN ÅRETS SLUT LÄS DE LYSA KRIS I JÖNKÖPING, HV TOTALA FÖRFALL FORTSÄTTER OCH MODO BJÖRKLÖVEN KOMMER VARA FÖRBI HV INNAN JUL
varför de? Nån måste spika in allvaret i alla ogrundliga optimister som inte ser hur dåliga hv har vart ett tag nu, vi var bra första 5-6 matcherna sen har vi slutat jobba och nu när matson, önerud och forsberg är borta ett bra tag framöver ser de väldigt mörkt ut. det är sanningen
eisbjern skrev:aimstar skrev:Har svårt att se varför det är så upprört efter ett par torsk iomgång vad, 20? Om något så ser jag det som positivt, man öuras inte att truppen är bättre än vad den är och att man kan vinna varje match glidandes på en skridsko. Förutsatt att det finns lite handlingskraft i föreningen så tror jag ändå det är det bästa i långa loppet om vi inte vaggas in i nån falsk säkerhet där vi tror att SHL-platsen är klar.
Jag tror vi fans är extremt luttrade av vem som sitter vid rodret, och hans track record av handlingskraft i motgång. Därav lite extra höga röster när det ser ut på detta sättet.
håller med !! Spelet har ju varit ett av dom sämsta i serien sista tiden. Skiter i om vi vunnit.mrnorrland skrev:Farzan skrev:mrnorrland skrev:Inga mer segrar iår? PATETISKA HV. HULTS SPELIDE FORTSÄTTER FÖRSTÖRA HV. INNAN ÅRETS SLUT LÄS DE LYSA KRIS I JÖNKÖPING, HV TOTALA FÖRFALL FORTSÄTTER OCH MODO BJÖRKLÖVEN KOMMER VARA FÖRBI HV INNAN JUL
varför de? Nån måste spika in allvaret i alla ogrundliga optimister som inte ser hur dåliga hv har vart ett tag nu, vi var bra första 5-6 matcherna sen har vi slutat jobba och nu när matson, önerud och forsberg är borta ett bra tag framöver ser de väldigt mörkt ut. det är sanningen
Farzan skrev:löständerna skrev:Varför i hela helvetet tar man in sopan Tobias Thermell för när laget mådde bra och tränarna fick ut det de ville. Blir aldrig bra när en ny gubbe ska in i båset och leka Gud.
Var det Hult som var så jävla kåt på en ny röst i båset? Nä, detta håller inte. Kan inte styrelsen visa lite jävlar anamma och bara skicka Hult och Thermell dit pepparn växer. Fallet började när Tobias Thermell kom in i båset. Gör er av med fanskapet illa kvickt!
Ingen särskilt trevlig ton på det inlägget.
eisbjern skrev:aimstar skrev:Har svårt att se varför det är så upprört efter ett par torsk iomgång vad, 20? Om något så ser jag det som positivt, man öuras inte att truppen är bättre än vad den är och att man kan vinna varje match glidandes på en skridsko. Förutsatt att det finns lite handlingskraft i föreningen så tror jag ändå det är det bästa i långa loppet om vi inte vaggas in i nån falsk säkerhet där vi tror att SHL-platsen är klar.
Jag tror vi fans är extremt luttrade av vem som sitter vid rodret, och hans track record av handlingskraft i motgång. Därav lite extra höga röster när det ser ut på detta sättet.
Andersson711 skrev:Kom igen nu grabbar/tjejer!
VI ÄR ALLA FRUKTANSVÄRT BESVIKNA MEN SNÄLLA, NÅGON NIVÅ PÅ SPRÅKET TACK!
Farzan skrev:eisbjern skrev:aimstar skrev:Har svårt att se varför det är så upprört efter ett par torsk iomgång vad, 20? Om något så ser jag det som positivt, man öuras inte att truppen är bättre än vad den är och att man kan vinna varje match glidandes på en skridsko. Förutsatt att det finns lite handlingskraft i föreningen så tror jag ändå det är det bästa i långa loppet om vi inte vaggas in i nån falsk säkerhet där vi tror att SHL-platsen är klar.
Det är inte bara att knäppa med fingrarna så står det 3-4 toppspelare på isen dagen efter. Skadorna skedde ganska nyligen och man letar för fullt efter förstärkningar.

Farzan skrev:eisbjern skrev:aimstar skrev:Har svårt att se varför det är så upprört efter ett par torsk iomgång vad, 20? Om något så ser jag det som positivt, man öuras inte att truppen är bättre än vad den är och att man kan vinna varje match glidandes på en skridsko. Förutsatt att det finns lite handlingskraft i föreningen så tror jag ändå det är det bästa i långa loppet om vi inte vaggas in i nån falsk säkerhet där vi tror att SHL-platsen är klar.
Det är inte bara att knäppa med fingrarna så står det 3-4 toppspelare på isen dagen efter. Skadorna skedde ganska nyligen och man letar för fullt efter förstärkningar.
Farzan skrev:Farzan skrev:eisbjern skrev:Det är inte bara att knäppa med fingrarna så står det 3-4 toppspelare på isen dagen efter. Skadorna skedde ganska nyligen och man letar för fullt efter förstärkningar.
Fullt medveten om detta. Menar bara att nivån på inlägg här efter bara 3e förlusten nog kommer av att vi som fans har fjolårssäsongen färskt i minnet.
Det är såklart förståeligt. Jag tycker absolut att spelet har varit dåligt den sista tiden. I de sista 5-6 matcherna har det hackat rejält. Jag vet att det letas efter förstärkningar, men det är något som tar lite tid. Under fjolårssäsongen låg vi i botten och krigade hela tiden. Nu är vi i serieledning och det åter står mer än 30 omgångar. Än är det ingen panik.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster