Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
MarcusClaesson skrev:Äsch. Är på plats och har glömt att tippa.
HV-TINGSRYD: 4-0, Matson
Titus tippar 5-1, Forsberg
Matchen har inte börjat, men tiden är ute för att tippet ska räknas.
Goddamn skrev:MarcusClaesson skrev:Äsch. Är på plats och har glömt att tippa.
Jag är ledsen men jag kan inte räkna med det. Jag har funderat i dom banorna tidigare, om man ska vänta till riktigt matchstart eller till första målet men är man inte med live och ser matchen isf blir det fel. Så planerad matchstart är tiden som gäller.
Enligt mig så borde Lindbäcks mål egentligen vara Holms men jag går efter Swehockey-appen.
Sir Ward skrev:Goddamn skrev:MarcusClaesson skrev:Äsch. Är på plats och har glömt att tippa.
Jag är ledsen men jag kan inte räkna med det. Jag har funderat i dom banorna tidigare, om man ska vänta till riktigt matchstart eller till första målet men är man inte med live och ser matchen isf blir det fel. Så planerad matchstart är tiden som gäller.
Enligt mig så borde Lindbäcks mål egentligen vara Holms men jag går efter Swehockey-appen.
Korrekt bedömning. Den där jäkeln MarcusClaesson gör ju allt för att trixa och avancera, före mitt team.
Sladdat lite i bakhasorna genom åren men inte mycket mer...
MarcusClaesson skrev:AIK-HV: 2-3, J Davidsson
Titus tippar 1-4 och Vesel
Det här tipset ska dock räknas. Vi kan säga 7p redan nu för rätt resultat och ett mål.
Goddamn skrev:MarcusClaesson skrev:AIK-HV: 2-3, J Davidsson
Titus tippar 1-4 och Vesel
Det här tipset ska dock räknas. Vi kan säga 7p redan nu för rätt resultat och ett mål.
Njae, kanske blir svårt att få poäng på ikväll.
sugen på att byta spelare??
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster