Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Jocke skrev:Andersson711 skrev:Grabbar. Som jag sa. Enkelt.
Du har ju klart druckit mer öl än mig ikväll,iom att du sägeratt det vr enkelt.. Helvete att jag trodde det skulle gå åt H-vete![]()
trancedanne skrev:Davidsson såg ovanligt blek ut, troligtvis så behövs det en bättre tredje länk istället för Sundh i den kedjan.
SkönaSkägget skrev:trancedanne skrev:Davidsson såg ovanligt blek ut, troligtvis så behövs det en bättre tredje länk istället för Sundh i den kedjan.
Jag tror inte det är Sundh eller annan "tredjelänk" som ska göra Davidsson bra utan tvärtom. Tycker kedjorna känns vettiga att starta säsongen med. Vem skulle du vilja se istället för Sundh i den kedjan?
Andersson711 skrev:Jocke skrev:Andersson711 skrev:Grabbar. Som jag sa. Enkelt.
Du har ju klart druckit mer öl än mig ikväll,iom att du sägeratt det vr enkelt.. Helvete att jag trodde det skulle gå åt H-vete![]()
Bra tänkt. Jag har dragit i mig massa öl, mest för att jag e nervös. Men gladast i Hudiksvalls kommun, absolut!
Nordas skrev:bogani skrev:Ja, men det är ju faktiskt inget som säger att det verkligen BLIR på Luomas bekostnad. Skulle inte förvåna mig om någon av de yngre får stå tillbaka istället
Spelar Luoma som han gjorde idag, då blir det på hans bekostnad. Bara för att han har ett A på bröstet kan han inte ha förtur till en plats.
trancedanne skrev:SkönaSkägget skrev:trancedanne skrev:Davidsson såg ovanligt blek ut, troligtvis så behövs det en bättre tredje länk istället för Sundh i den kedjan.
Jag tror inte det är Sundh eller annan "tredjelänk" som ska göra Davidsson bra utan tvärtom. Tycker kedjorna känns vettiga att starta säsongen med. Vem skulle du vilja se istället för Sundh i den kedjan?
Bara han själv kan göra honom bättre men jag tror det hjälper om man har någon snabb explosiv lirare som kan få in lite mer fart. Sebastian Dyk eller Jesper Thörnberg kan man testa med
aimstar skrev:Tycker det är ett jävla tjat överallt om sparkmål och att det godkändes bara pga nån regeländring. Mig veterligen fick man dirigera pucken i mål på precis det sättet redan förra säsongen? Skenan i isen och ingen sparkrörelse så var det mål? Skillnaden i år är väl att man får göra en sparkrörelse också så länge skenan är i isen, men det var det väl knappast tal om här.
aimstar skrev:Tycker det är ett jävla tjat överallt om sparkmål och att det godkändes bara pga nån regeländring. Mig veterligen fick man dirigera pucken i mål på precis det sättet redan förra säsongen? Skenan i isen och ingen sparkrörelse så var det mål? Skillnaden i år är väl att man får göra en sparkrörelse också så länge skenan är i isen, men det var det väl knappast tal om här.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster