Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Andersson711 skrev:Fotsvett. Klåda. Löss. Måndag. Restskatt. Elpriserna.
Allt detta tar jag hellre än att se HV71 uppträda såhär.
Mår illa och skäms.
Quila skrev:Andersson711 skrev:Fotsvett. Klåda. Löss. Måndag. Restskatt. Elpriserna.
Mår illa och skäms.
Tredje är bra, så vi lyfter spelet. Tycker avgörande faktorn är tydlig - coachningen. Ingen spelare vet hur ens kedjekamrater spelar och allt blir otajmat och avvaktande. Dags att lägga ner tanken på att ha 4 kedjar som levererar. Tills alla är friska har vi inte underlag för det. Dessutom - har vi två producerande kedjor är det dubbelt så många mot våra konkurrenter.
mrnorrland skrev:vidhåller att vi har tagit vår sista vinst för iår
björklöven vinner helt rättvist, vi ska vra glad med 1 poäng idag vi var inte värda de då björklöven var 2 snäpp bättre än detta skitlag
mrnorrland skrev:Highlander skrev:mrnorrland skrev:vidhåller att vi har tagit vår sista vinst för iår
björklöven vinner helt rättvist, vi ska vra glad med 1 poäng idag vi var inte värda de då björklöven var 2 snäpp bättre än detta skitlag
Lovar du att sluta med dina domedagsprofetior om du har fel?
Jag ger samma löfte som jag gjorde förra året. Jag lämnar forumet och vi går upp i SHL. Förrra året lovade jag att överge forumet om vi höll oss kvar.
mrnorrland skrev:när ska sponsor och fans vakna och ställa krav på hv att detta spel och hantering av laget inte fungerar
Sir Ward skrev:mrnorrland skrev:Highlander"[quote="mrnorrland skrev:vidhåller att vi har tagit vår sista vinst för iår
Lovar du att sluta med dina domedagsprofetior om du har fel?[/quote
Jag ger samma löfte som jag gjorde förra året. Jag lämnar forumet och vi går upp i SHL. Förrra året lovade jag att överge forumet om vi höll oss kvar.
Jag med flera håller tummarna i dubbel bemärkelse.
Quila skrev:mrnorrland skrev:när ska sponsor och fans vakna och ställa krav på hv att detta spel och hantering av laget inte fungerar
Att vi leder serien?
mrnorrland skrev:ingen mer än jag önskar lämna denna ångest
Andersson711 skrev:mrnorrland skrev:ingen mer än jag önskar lämna denna ångest
Vad hindrar dig? Tänkte om du bara önskar få lämna, varför gör du de bara inte?
Andersson711 skrev:mrnorrland skrev:ingen mer än jag önskar lämna denna ångest
Vad hindrar dig? Tänkte om du bara önskar få lämna, varför gör du de bara inte?
Quila skrev:Andersson711 skrev:Fotsvett. Klåda. Löss. Måndag. Restskatt. Elpriserna.
Mår illa och skäms.
Tredje är bra, så vi lyfter spelet. Tycker avgörande faktorn är tydlig - coachningen. Ingen spelare vet hur ens kedjekamrater spelar och allt blir otajmat och avvaktande. Dags att lägga ner tanken på att ha 4 kedjar som levererar. Tills alla är friska har vi inte underlag för det. Dessutom - har vi två producerande kedjor är det dubbelt så många mot våra konkurrenter.
CROHB skrev:Bohm och Shinkaruk imponerar verkligen inte, sega båda två. Svårt att se vad Samuelsson gillar så skarpt med den skridskoåkningen hos Shinkaruk. Ser tyvärr ut som en typisk transatlantisk flopp, som min bänkgranne på läktaren sa, en ny Stoa? Hoppas verkligen det beror på rost men känns som de pengarna vi lagt där för en toppspelare blir svåra att få bra avkastning på.
Hittills inget bra utfall på alla miljoner vi spenderade på deadlineday. Bättre med en dålig start och ett bra slut än tvärtom givetvis men känns inte som tre fullträffar ännu. Helt sjukt egentligen hur lite vi får ut med vår enorma spelarbudget. Ska ju leka hem den här serien och tokdominera matcherna men är ju tyvärr inte i närheten av det. Lär ju vinna serien men långt ifrån godkänt tyvärr med tanke på våra resurser.
Bra stämning dock i den drygt halvfyllda arenan. Björklöven känns ganska stabila och kan bli farliga men känns som det saknas lite spets framåt. Borde inte kunna hota fullt ut trots bra defensiv.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster