Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Nick skrev:Första perioden idag var rakt av klasskillnad. Måste varit 90-10 i puckinnehav, Karlskrona fick inte låna pucken ens.
Två slumpmål gjorde att dom kom in i matchen igen. Inte på nåt sätt Gunnars fel. Han spelade väl dessutom upp sig hyfsat sen va?
Överlag var de inget snack idag. De var ren o skär klasskillnad mor ett av allsvenskans bästa lag.
Nick skrev:Första perioden idag var rakt av klasskillnad. Måste varit 90-10 i puckinnehav, Karlskrona fick inte låna pucken ens.
Två slumpmål gjorde att dom kom in i matchen igen. Inte på nåt sätt Gunnars fel. Han spelade väl dessutom upp sig hyfsat sen va?
Överlag var de inget snack idag. De var ren o skär klasskillnad mor ett av allsvenskans bästa lag.
Sir Ward skrev:Trevligt att återigen träffa Diabolics på matchen. Bonus: Diabolics junior, Erdball och Quila.
Tack!
BIK-fans på FB skrev:Synd att domaren går in och avgör. Det var fann ingen straff
BIK-fans på FB skrev:Detta skrytbygget HV71 tar de skitlätt hemma många dåliga beslut kommer att rättas till!!!!
scopulus skrev:BIK-fans på FB skrev:Synd att domaren går in och avgör. Det var fann ingen straffBIK-fans på FB skrev:Detta skrytbygget HV71 tar de skitlätt hemma många dåliga beslut kommer att rättas till!!!!
Sir Ward skrev:scopulus skrev:BIK-fans på FB skrev:Synd att domaren går in och avgör. Det var fann ingen straffBIK-fans på FB skrev:Detta skrytbygget HV71 tar de skitlätt hemma många dåliga beslut kommer att rättas till!!!!
Diskuterade under matchen och vet inte var hålan befinner sig i Sverige. På riktigt.
Jag vispade till nedanför vår huvudstad, motparten uppåt nånstans. Skumt läge.
Och du menar på fullaste allvar att ett sk forum återfinns?
- Öhh, Bosse. Stryk igen.
- Jag vet men jevligt väntat
- Kommer med förbi med förra veckans bullar och byter sen oljan på din flakmoppe, på både sidor. Fonkar?
Davestar skrev:Karlskoga är ett gäng med headhunters. I dag är det bara att slänga allt sportsmanship åt sidan, även om jag generellt sett är emot huvudtacklingar och crosscheckings i ryggslutet så ser jag inga fel i det i dag. Det kommer att handla om att stå upp- gör vi det så vinner vi! Allt som dom gör mot oss ska vi ge igen tiofaldigt. Kom igen nu HV!
magnus b skrev:Hola Comprades,
Missade matchen igår. Vilka spelade Huhtala med? Hur såg det ut? Vad jag förstod så var 7-2 i överkant.
löständerna skrev:Hur tror ni vi hade stått oss med det laget vi har just nu, mot t.ex ett lag som Frölunda eller Växjö?
löständerna skrev:Hur tror ni vi hade stått oss med det laget vi har just nu, mot t.ex ett lag som Frölunda eller Växjö?
trisse skrev:löständerna skrev:Hur tror ni vi hade stått oss med det laget vi har just nu, mot t.ex ett lag som Frölunda eller Växjö?
Nej det skulle inte gå något vidare. Som ovan skriver är det gigantisk skillnad på tempo och klass. Kolla in Rakshanis assist idag mot Frölunda tex, en helt annan nivå
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster