Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Danken skrev:ja men gud sluta spela Emil i avgörande lägen. Är lillis hög?
shitkicker skrev:Jean Valjean skrev:Ibland kommer verkligheten ikapp och den tiden är väl nu. Vi kan värva vilka spelare som helst, det spelar ingen roll. Organisationen och kunskapen för att vara bäst finns inte längre i HV. Kanske inte att HV har blivit sämre men våra konkurrenter har blivit bättre och gått förbi oss. Utvecklingen på våra spelare är negativ.
På pricken! Kort och koncist, men så otroligt träffande och talande.
PapaEmeritus skrev:Mitt tipp gick in. Hurra.
Jag följer inte med klubben ner i Allsvenskan.
Robert.76 skrev:PapaEmeritus skrev:Mitt tipp gick in. Hurra.
Så länge Hult finns i klubben så är detta inte mitt lag.
Highlander skrev:Desperation och visst tryck sista 5 minuterna. Varför går det 8nte plocka fram den inställningen tidigare i matchen?
Robert.76 skrev:Jag kan se morgondagens match framför mig, Hv hänger med hyfsat, kanske till och med har en eller 2 vassa chanser men 1a perioden slutar 0-0. I pausen så är Fröberg nöjd, säger att "nu ska vi minsann göra en minst lika bra andra period". I period 2 är HV helt vilsna, Gunnar släpper en lös puck sen trillar ytterligare 2 puckar in. Lillis är arg inför 3e, säger att alla måste visa sig, snabba uppspel... HV börjar jaga efter 16 minuter in i 3e och får ett tröstmål.
Robert.76 skrev:Saknar ord, säsongens viktigaste match, hela Sverige skrattarvoch HV ligger sist, SIST!

Highlander skrev:Desperation och visst tryck sista 5 minuterna. Varför går det 8nte plocka fram den inställningen tidigare i matchen?
Avery skrev:Planera enligt följande nu, HV:
Lämna WO i alla kommande matcher. Skyll på Corona, det funkar för alla andra.
Förbered minutiöst inför kval. Vem är beredd att offra tänderna för tröjan?
När kvalet börjar:
Spela Wedin i 45 minuter/match.
Kör över motståndarmålvakt omgående.
Jag som soffpotatis-supporter boendes i Stockholm sponsrar gärna ev. banderoller om supporterklubb sätter upp dessa.
frippe-borås skrev:Avery skrev:Planera enligt följande nu, HV:
Lämna WO i alla kommande matcher. Skyll på Corona, det funkar för alla andra.
Förbered minutiöst inför kval. Vem är beredd att offra tänderna för tröjan?
När kvalet börjar:
Spela Wedin i 45 minuter/match.
Kör över motståndarmålvakt omgående.
Jag som soffpotatis-supporter boendes i Stockholm sponsrar gärna ev. banderoller om supporterklubb sätter upp dessa.
Skyll på Corona ända fram till nästa säsong börjar är väl det bästa. Så man inte kan spela färdigt säsongen i år.
shitkicker skrev:Det här var sista matchen jag kollar på den här säsongen.
Ett ovärdigt gäng charlataner som åker runt i samma tröja som tillhörde det som en gång var mitt lag. Men det här är inte längre mitt lag, för jag kan inte stå bakom det som uppenbarligen är det HV står för nu för tiden.
Jag har tänkt på en intervju med AJ något år efter att han fick sparken, där han pratade om HVs värderingar och vad de stod för. Han sa aldrig var det var, men när reportern sa "och det står inte du för?" så skrattade AJ och sa "nej verkligen inte!"...
Så även om AJ inte var rätt man så såg han ju uppenbarligen vad som var fel i HV och vart det skulle (kunna) leda.
Sagt det förr, säger det igen - fel folk blev kvar efter det debaclet. Man satsade på kontinuitet inom helt fel områden. Man satsade på helt fel personer.
HV till allsvenskan. Oerhört välförtjänt på alla sätt och vis. Ett haveri som lett till att saker gått så sönder att de inte går att laga igen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster