Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
eisbjern skrev:Guld skrev:Till skillnad från många andra här tycker jag Gunnar spelat bra och håller kvar Hv i matchen..
Håller helt med. Skulle väl haft Lundqvists backhand kanske, men gjort ett gäng avgörande räddningar sedan dess.
Nick skrev:Har inte ens kollat på matchen. Har viktigare saker för mig. Ni som ändå bemödat er att se spektaklet.
Hur har de sett ut?
Dum fråga??
Danken skrev:Rahm har ett fejkat smile idag. Nåt Hult beordrat?
Lux skrev:Först ler Rahm HELA intervjun och nu kommer Lundqvist. Skjut mig.
Hellre Joel i laget än Önerud. Alla dagar i veckan. Joel är en bra kille men tyvärr i fel lag.jordfelsbrytare skrev:Lux skrev:Först ler Rahm HELA intervjun och nu kommer Lundqvist. Skjut mig.
Jag känner exakt likadant.
Fy fan.
lejacques skrev:Ynka åtta poäng på de tio senaste. ÅTTA. Då har fem av dessa kommit mot Oskarshamn.
Frågor du Hult tycker han visst att han agerat under denna period då han tagit in Stoa (suck...), Schira (som nu försvinner. Suck..) , två hockeyallsvenska lån, samt en tränare som i allra högsta grad varit med och bidragit till HV:s förfall de senaste åren.
Herregud. När ska man agera på riktigt?!
lejacques skrev:Ynka åtta poäng på de tio senaste. ÅTTA. Då har fem av dessa kommit mot Oskarshamn.
Frågor du Hult tycker han visst att han agerat under denna period då han tagit in Stoa (suck...), Schira (som nu försvinner. Suck..) , två hockeyallsvenska lån, samt en tränare som i allra högsta grad varit med och bidragit till HV:s förfall de senaste åren.
Herregud. När ska man agera på riktigt?!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster