Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

PapaEmeritus skrev:Till och med jag, som inte kan åka skridskor, är bättre på frilägen än Linus Sandin.

Windom Earle skrev:Sandin ser het ut inför NHL!.
Killen spelar under isen, inte på isen. Ge han några chanser till så sitter den. Uppenbart att han saknar självförtroende. Vi besitter ligans största sparkapital i Sandin.Robert.76 skrev:mrnorrland skrev:Patetisk Sandin, va afn va de där?
Man kan nog spela vem som helst på den positionen och det hade blivit bättre.
frippe-borås skrev:In med hela juniorlaget för fan!
De har ju mer energi än hela övriga laget tillsammans!
eisbjern skrev:PapaEmeritus skrev:Till och med jag, som inte kan åka skridskor, är bättre på frilägen än Linus Sandin.
Vet inte varför men skrattade högt åt bilden av att du krälar dig fram mellan tekcirklarna. Och ändå är bättre än Sandin
lejacques skrev:Hur fan scoutar NHL egentligen. Asså, jag tycker Sandin absolut fyller en funktion. Men så jävla dominant var han inte förra året. Han var bra. Men NHL?
Tycker HV ska ge Sandin ett femårskontrakt. Kan bli vad Putte Carlsson är för Frölunda.
Edit. Okej fem år var att ta i. Men en ypperlig tredjekedjespelare, ibland andrakedja, för några år framöver.
shitkicker skrev:lejacques skrev:Hur fan scoutar NHL egentligen. Asså, jag tycker Sandin absolut fyller en funktion. Men så jävla dominant var han inte förra året. Han var bra. Men NHL?
Tycker HV ska ge Sandin ett femårskontrakt. Kan bli vad Putte Carlsson är för Frölunda.
Edit. Okej fem år var att ta i. Men en ypperlig tredjekedjespelare, ibland andrakedja, för några år framöver.
Jag tycker samma resonemang gäller för Kinnvall också. Han gör sina poäng och är ett offensivt hot under långa anfall eller i PP, men efter det så är det tunnsått med briljans. Svagt passningsspel, svag med pucken i egen zon och gör det ofta svårt för sig själv och medspelare genom att leverera pass (som inte ens i teorin har en chans att leda till något bra) på stillastående och markerade medspelare.
mrnorrland skrev:Vi blir nästan överkörd? NI ÄR TOTALT ÖVERKÖRDA kom in i verkligheten boys
lejacques skrev:Zico. Är det ens HV på isen då? Är det HV vi egentligen dissar? Jag ser ett gäng lekoknektar utan hjärta och själ som råkar ha tröjor med HV-logga på. Jag ser en förening som inte är det HV jag annars känner så mycket för.
Diabolics skrev:mrnorrland skrev:Vi blir nästan överkörd? NI ÄR TOTALT ÖVERKÖRDA kom in i verkligheten boys
bra att du väljer att märka ord mot den enda som gjort något bra i HV och som har en mick uppkörd i ansiktet inför en publik. Grattis. Hoppas det är så du peppar alla runt omkring dig.
Zico skrev:lejacques skrev:Zico. Är det ens HV på isen då? Är det HV vi egentligen dissar? Jag ser ett gäng lekoknektar utan hjärta och själ som råkar ha tröjor med HV-logga på. Jag ser en förening som inte är det HV jag annars känner så mycket för.
Helt klart är det HV ni dissar....och det är HV på isen. Det är en sak att dissa, en helt annan sak att hata, förnedra och förlöjliga "sitt eget lag".
Zico skrev:lejacques skrev:Zico. Är det ens HV på isen då? Är det HV vi egentligen dissar? Jag ser ett gäng lekoknektar utan hjärta och själ som råkar ha tröjor med HV-logga på. Jag ser en förening som inte är det HV jag annars känner så mycket för.
Helt klart är det HV ni dissar....och det är HV på isen. Det är en sak att dissa, en helt annan sak att hata, förnedra och förlöjliga "sitt eget lag".
lejacques skrev:Zico skrev:lejacques skrev:Zico. Är det ens HV på isen då? Är det HV vi egentligen dissar? Jag ser ett gäng lekoknektar utan hjärta och själ som råkar ha tröjor med HV-logga på. Jag ser en förening som inte är det HV jag annars känner så mycket för.
Fast du kan ju inte säga vad som är mitt lag. Det på isen är inte mitt lag. Jag håller på HV71. Har fortfarande inte sett till dem den här säsongen. Eller egentligen på flera år om man ska vara krass.
För mig är klubben hijackad av ett gäng på några stycken. Lite twilight zone nästan. Som när vargen klär ut sig till Rödluvan.
frippe-borås skrev:
Oavsett om man är medgångssupporter eller ”äkta” supporter som vissa säger så hoppas jag att alla ser att något är helt galet i vårt lag!
gnrl99 skrev:Zico skrev:lejacques skrev:Zico. Är det ens HV på isen då? Är det HV vi egentligen dissar? Jag ser ett gäng lekoknektar utan hjärta och själ som råkar ha tröjor med HV-logga på. Jag ser en förening som inte är det HV jag annars känner så mycket för.
Tycker du spelarna visar bra attityd pa isen?
Engagemang? Spelgladje?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster