Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
PapaEmeritus skrev:Lätt ju. Skål på er.
Lakun skrev:Inga intervjuer. Sämst!
eisbjern skrev:Exakt. Man vet aldrig vad man får.

Diabolics skrev:mycket tomt i arenan?
Danken skrev:Första inlägget för säsongen och det ser inte bra ut.
Vem kunde ana att Önerud som var i 1: femman i SHL är klappkass i Allsvenskan? Inte konstigt vi åkte ur.
Forsberg har burit laget i två säsonger målmässigt. Skandal tycker jag det är. Det kommer inte bli SHL nästa säsong.
Guld skrev:Tack Sir Ward!
Sir Ward skrev:Guld skrev:Tack Sir Ward!
Tack för responsen.
Postar en sammanställning efter varje match, något jag gjort många år för att berika forumet.
Hoppas fler av er uppskattar detta..
shitkicker skrev:Diabolics skrev:mycket tomt i arenan?
Undrar varför?Tyvärr kan man ju skylla på covid.
Herkie82 skrev:shitkicker skrev:Diabolics skrev:mycket tomt i arenan?
Nej det är så att vi numera spelar i en division som heter allsvenskan som är lite halvkass så därför tycker folk inte att det är värt att masa sin röv dit.
Jag tycker det är mer intressant om vilka som fått oss att hamna där vi hamnat och på några år lyckats få den trognaste publiken i SHL att svika?
shitkicker skrev:Diabolics skrev:mycket tomt i arenan?
Legogubbe skrev:Det där me att skylla på Covid har man ju hört en och annan ggn. Varför inte konstatera att HV71 spelar en sjukt tråkig hockey i en andraliga?
Sir Ward skrev:Legogubbe skrev:Det där me att skylla på Covid har man ju hört en och annan ggn. Varför inte konstatera att HV71 spelar en sjukt tråkig hockey i en andraliga?
Vi ligger just nu femma som hemmapublik i Sverige. Det tycker jag är förbannat stark, trots nedflyttningen.
lejacques skrev:lejacques skrev:Helt jävla sinnesjukt. Jag hade fan räknat in tre poäng, serieledning och ett positivt (nåja, hyfsat positivt) inlägg för att summera första halvan av sässen.
Och HV är fan sämst. Jag är så sjukt besviken. AVGÅ WILANDER och ta med dig Hult. För SHL blir det inte.
Edit. Okej. Sikken tur. Gå för vinsten nu för i h-vete.
Det här inlägget har åldrats uselt på tre minuter.
olof skrev:71% av dem 93 målen HV gjort har kommit från första kedjan
Det är en djup trupp det..............
Zico skrev:olof skrev:71% av dem 93 målen HV gjort har kommit från första kedjan
Du olof, också känd som Pawhlen, är uppenbarligen en bitter man som, för att ställa HV71 i så dålig och tvivelaktig dager som möjligt, tar till allehanda knep och påståenden. Och är inte verkligheten illa nog, hittar du på falska uppgifter eller så är det som i det citerade inlägget, att du inte kan räkna. Jag var tvungen att kolla för det verkade osannolikt.
Första kedjan i min värld är Vesel 14 mål, Forsberg 12 mål och Huhtala 8 mål. Tillsammans 34 mål av idag 94 mål totalt, alltså 36%, inte 71% som du påstår. Tror det är en ganska relevant och normal produktion av en förstakedja. Eller räknar du på ett annat sätt? Hur i så fall?
Zico skrev:olof skrev:71% av dem 93 målen HV gjort har kommit från första kedjan
Du olof, också känd som Pawhlen, är uppenbarligen en bitter man som, för att ställa HV71 i så dålig och tvivelaktig dager som möjligt, tar till allehanda knep och påståenden. Och är inte verkligheten illa nog, hittar du på falska uppgifter eller så är det som i det citerade inlägget, att du inte kan räkna. Jag var tvungen att kolla för det verkade osannolikt.
Första kedjan i min värld är Vesel 14 mål, Forsberg 12 mål och Huhtala 8 mål. Tillsammans 34 mål av idag 94 mål totalt, alltså 36%, inte 71% som du påstår. Tror det är en ganska relevant och normal produktion av en förstakedja. Eller räknar du på ett annat sätt? Hur i så fall?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster