Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
PapaEmeritus skrev:Nu får Rahm kicken.

Danken skrev:Hoppas varken Lias eller Sandin kommer tillbaka mer denna säsong efter NHl misslyckandet
HV-supportern skrev:Jag har gett upp den här säsongen. Det enda jag hoppas nu är att vi kan hålla två lag bakom oss efter 52 omgångar.
Fegon_ skrev:Nu måste man sansa sig. Jag har familj, jag har ett arbete. Jag har familj och vänner. Vi är mitt i en pandemi där vi ska tänka på fler än oss själva, samtidigt som personlig utveckling är livsviktig.
Med verkligheten i åtanke...
Snälla, ge mig en vettig anledning till att ens bry mig om. HV71 säsongen 20/21. Det var en stor del av livet fram till hälften av de spelade omgångarna hade spelats. Sedan slocknar det likt ett värmeljus som sakta täcks av en kupol. Nu kan jag inte hitta en enda anledning till att ens bry mig om hur det går längre.
Snälla, ge mig en anledning att fullfölja året. För,. Jag ger upp.
Jag började följa HV71 i början av 94/95. Fick en bra start och har följt varje match som spelats, varje rad som skrivits, allt som forum har sagt. Nu orkar jag inte ens titta på 377 på text-tv
Jag har kompisar som spelar i både Leksand och Rögle. Tidigare lagkamrater i andra klubbar. Jag har fan all anledning att byta.
Jag skiter nästan i vad föreningen gör.. Jag behöver folkets övertalning att inte ge upp. Jag behöver en anledning att fortsätta följa. Har någon en vettig anledning?
Fegon_ skrev:Nu måste man sansa sig. Jag har familj, jag har ett arbete. Jag har familj och vänner. Vi är mitt i en pandemi där vi ska tänka på fler än oss själva, samtidigt som personlig utveckling är livsviktig.
Snälla, ge mig en vettig anledning till att ens bry mig om. HV71 säsongen 20/21. Det var en stor del av livet fram till hälften av de spelade omgångarna hade spelats. Sedan slocknar det likt ett värmeljus som sakta täcks av en kupol. Nu kan jag inte hitta en enda anledning till att ens bry mig om hur det går längre.
Jag började följa HV71 i början av 94/95. Fick en bra start och har följt varje match som spelats, varje rad som skrivits, allt som forum har sagt. Nu orkar jag inte ens titta på 377 på text-tv
Jag har kompisar som spelar i både Leksand och Rögle. Tidigare lagkamrater i andra klubbar. Jag har fan all anledning att byta.
Jag skiter nästan i vad föreningen gör.. Jag behöver folkets övertalning att inte ge upp. Jag behöver en anledning att fortsätta följa. Har någon en vettig anledning?
shitkicker skrev:
Intressant ändå att se så många spelare uppträda så fullständigt utan stolthet, värdighet eller självrespekt. Hur lyckas man få till det?
För mindel kan HV lika gärna gå i konkurs och upphöra som klubb om det ska se ut så här. Ingen vill ju.
Quila skrev:shitkicker skrev:
Intressant ändå att se så många spelare uppträda så fullständigt utan stolthet, värdighet eller självrespekt. Hur lyckas man få till det?
För mindel kan HV lika gärna gå i konkurs och upphöra som klubb om det ska se ut så här. Ingen vill ju.
Ja, oerhört lite känsla för klubbmärket, alldeles uppenbart ikväll. Men oavsett hur dåligt spelarna uppträder, Hult värvar, eller ledarna lyckas styra skeppet så är inget större än just HV71. De ÄR inte HV71 utan REPRESENTERAR HV71. Vi är lika mycket HV71 som dom. Den fantastiska ungdomsverksamheten likaså. Damernas A-lag. Alla fans. Det är VI som är HV71.
Ska han ryka måste Hult ryka först och det kommer inte ske. Inte så länge Arne finns med i bilden. Ni hör ju själva hur jävla sjukt det ligger till i familjen.Andersson711 skrev:PapaEmeritus skrev:Nu får Rahm kicken.
Inte en chans.
Jacob96 skrev:Fegon_ skrev:Nu måste man sansa sig. Jag har familj, jag har ett arbete. Jag har familj och vänner. Vi är mitt i en pandemi där vi ska tänka på fler än oss själva, samtidigt som personlig utveckling är livsviktig.
Klockrent!! När inte ledningen o laget bryr sig.
Varför ska vi bry oss? Larvigt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster