Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
bogani skrev:Jag köper inte kritiken ni öser över PW denna match? Ett av målen ska han möjligtvis ta, resten är skymningar samt att han blir helt uthängd av försvaret.
Robert.76 skrev:När matchen redan är avgjord då sprattlar Hv till....har man sett det förut.
Robert.76 skrev:bogani skrev:Jag köper inte kritiken ni öser över PW denna match? Ett av målen ska han möjligtvis ta, resten är skymningar samt att han blir helt uthängd av försvaret.
Helt enig.
mrbeach skrev:Nutarviguld skrev:Pw sämst
Håller faktiskt med han borde tagit ett par mål
Danken skrev:Håller inte med Lindbom att det är bra att inte skapa nåt framåt på nästan 3 perioder. Bra match gjorde dom fan inte!
tom_flaska skrev:Allt i allt HV torskar en match man långa stunder æger fullstændigt.
Just nu går det grus i den blå maskinen.
Ingen vill ta stryk framfør mål och mængden farliga chanser har sjunkit match før match sedan starten av sæsongen.
Vetefan om jag tycker HV äger matchen alls. Möjligtvis något tillfälle i första perioden. Öppna dammluckor i försvaret summerar matchen ganska bra. Uselt spel framför båda målen dessutom.
Dags att spotta i næven och bestæmma sig från start att man vill vara med och spela.
Låt skadade spelare vila nu, inte nær dom gått fullstændigt sønder.
Spela bowling.
bogani skrev:tom_flaska skrev:Allt i allt HV torskar en match man långa stunder æger fullstændigt.
Just nu går det grus i den blå maskinen.
Ingen vill ta stryk framfør mål och mængden farliga chanser har sjunkit match før match sedan starten av sæsongen.
Dags att spotta i næven och bestæmma sig från start att man vill vara med och spela.
Låt skadade spelare vila nu, inte nær dom gått fullstændigt sønder.
Spela bowling.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster