Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Inzaneclown skrev:Två solklara utvisningar mot Sterling men ingen åtgärd. Suck...
Tommy72 skrev:Coachingen är ett skämt, eller? Olsson ger mer istid till spelare som Pettan, Krog och Nilson. Om Chistensen spelat 12 min som kommentatorn sa, så är det ju tjänstefel av Olsson/Ljungberg.
Tommy72 skrev:Coachingen är ett skämt, eller? Olsson ger mer istid till spelare som Pettan, Krog och Nilson. Om Chistensen spelat 12 min som kommentatorn sa, så är det ju tjänstefel av Olsson/Ljungberg.
Inzaneclown skrev:Bara att tacka och ta emot. HV har smörjt in röven i så mycket vaselin att Örebro inte har några som helst problem att glida in.
hausmanis skrev:Rajala-Christensen-Sterling
PC-WK-Holzapfel
Krog-Brithen-Nilsson
Så vill jag se våra 3 första kedjor, då hade vi börjat ösa in poäng tror jag
hausmanis skrev:Sen fortsätter försvaret och Wesslau va riktigt dåliga
hausmanis skrev:Tommy72 skrev:Coachingen är ett skämt, eller? Olsson ger mer istid till spelare som Pettan, Krog och Nilson. Om Chistensen spelat 12 min som kommentatorn sa, så är det ju tjänstefel av Olsson/Ljungberg.
Tyvärr känns det som ett gäng nybörjare som leder Hv nu, Dahlen va inte bra men frågan är om detta är bättre ? Våra femmor är jävligt konstiga och vilka som får mest speltid är också jävligt konstigt, känns som att dom satt ihop femmorna enbart genom att titta på deras lönekuvär
Sen fortsätter försvaret och Wesslau va riktigt dåliga
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster