Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
trisse skrev:lejacques skrev:Okej. Det här blir mitt enda Kokkonen-inlägg. Men det är så jäkla lätt att kritisera bra spelare. Men en dålig spelare. Då börjar man till slut hitta på grejer, i stil med att "han kämpar ju iaf". Jag ser inget mer kämpa i Kokkonen än någon annan spelare. Han är totalt överflödig. Dålig till och med.
Han är ju med på isen i alla fall så vi slipper 4mot5 räcker inte det?
Och han kan sjunga
Andersson711 skrev:Vi behöver verkligen göra oss av med Bertov. Fruktansvärt ovårdad spelare.
lejacques skrev:Totalt livsfarligt när man börjar acceptera att man har underpresterande dunderfloppar i laget. Det räcker inte med att man fyller ett par skridskor när man spelar i HV.
Och nej, inlägget syftar inte på Bertov. Han har ju åtminstone bevisat att han håller en helt okej nivå i allsvenskan.
Pawhlen skrev:Jag fick skit häromdagen när jag påpekade att Gunnarsson inte håller om vi har som mål att spela i SHL, tycker ni fortfarande han håller..........
Pawhlen skrev:Det blir inte heller lätt att vinna när man drar på sig utvisningar hela tiden
Får vi möta KIK i slutspelet så blir det otäckt
Pawhlen skrev:Det blir inte heller lätt att vinna när man drar på sig utvisningar hela tiden
Får vi möta KIK i slutspelet så blir det otäckt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster