Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Pawhlen skrev:HV är alltså nu inte ens 3:a i Småland.
Ganska pinsamt
Tommy sa Kalle Holm sett bra ut på träningar, jag börjar undra om Tommy är rätt man för det här laget.......
Weirdo skrev:Pawhlen skrev:HV är alltså nu inte ens 3:a i Småland.
Ganska pinsamt
Tommy sa Kalle Holm sett bra ut på träningar, jag börjar undra om Tommy är rätt man för det här laget.......
Detta måste dock vara ett skämt?
lejacques skrev:Holm gör två riktigt dåliga matcher. Som magnusb var inne på inför matchen. Innan hans förtroende är helt bortblåst. Skicka tillbaka honom till J20. Herregud.
Och så får Hult ha ett SHL-lån redo till imorn.
Fy fan vad backsidan är svag just nu.
Pawhlen skrev:Weirdo skrev:Pawhlen skrev:HV är alltså nu inte ens 3:a i Småland.
Ganska pinsamt
Detta måste dock vara ett skämt?
Tommy nämnde i en intervju att Kalle Holm sett bra ut på träningarna, det var inför Troja-matchen
Pawhlen skrev:Det är nästan en hel femma som måste värvas in, en ny målvakt, två backar och 1-2 nya forwards.
Tycker genuint synd om Kalle Holm vars chanser på seniornivå på hög nivå förmodligen grusats helt nu
shitkicker skrev:Pawhlen skrev:Det är nästan en hel femma som måste värvas in, en ny målvakt, två backar och 1-2 nya forwards.
Tycker genuint synd om Kalle Holm vars chanser på seniornivå på hög nivå förmodligen grusats helt nu
Du kanske skulle ta en time out från tangentbordet ett tag? Du verkar ha gått i fullständig självspinn.
Bara ett vänskapligt råd.
PapaEmeritus skrev:Andersson711 skrev:Många har lyft problematiken med backsidan men jag tycker vi även har ett rätt allvarligt målvaktsproblem.
Gunnar bra senast men nu är han tillbaka på den låga nivån han alltid haft i HV-tröjan.
Fast andra målet är ju inte mycket att göra åt. Pass över centrallinjen och direktskott.
PapaEmeritus skrev:Och ett skott i bortre krysset på ett friläge. Men visst är det Gunnars fel? Ge er nu.
Pawhlen skrev:HV är alltså nu inte ens 3:a i Småland.
Ganska pinsamt
PapaEmeritus skrev:shitkicker skrev:Pawhlen skrev:Det är nästan en hel femma som måste värvas in, en ny målvakt, två backar och 1-2 nya forwards.
Du kanske skulle ta en time out från tangentbordet ett tag? Du verkar ha gått i fullständig självspinn.
Bara ett vänskapligt råd.
Jag är mest nyfiken på vilken spargris HV ska krossa för att ha råd med en helt ny femma.
mrbeach skrev:PapaEmeritus skrev:Och ett skott i bortre krysset på ett friläge. Men visst är det Gunnars fel? Ge er nu.
Visst så kan man ju tycka men statistiken säger att Gunnar ligger på plats 11 av allsvenskans målvakter.
Och det ska vara en förstamålvakt? Nä håller med försvar och målvakt kommer inte att hålla i längden.
mrbeach skrev:PapaEmeritus skrev:Och ett skott i bortre krysset på ett friläge. Men visst är det Gunnars fel? Ge er nu.
Visst så kan man ju tycka men statistiken säger att Gunnar ligger på plats 11 av allsvenskans målvakter.
Och det ska vara en förstamålvakt? Nä håller med försvar och målvakt kommer inte att hålla i längden.
Andersson711 skrev:3an inte heller otagbar. Plocksidan dock ALLTID ledig hos Gunnar.
mordy skrev:mrbeach skrev:PapaEmeritus skrev:Och ett skott i bortre krysset på ett friläge. Men visst är det Gunnars fel? Ge er nu.
Inte nog med det, med hans lön också haha. Hade det varit Larsson så hade jag inte ens varit sur. Men att få dom pengarna och spela så ostabilt som Gunnar gör är för mig ett mysterium.
Jacob96 skrev:Vad gör ens Kokkonen på isen?
Var inte han en ny Remstam enligt Hult?
Och vart är vår kapten?
Robert.76 skrev:Hur kan det inte bli mål på de chanserna? Hetaste målvakten spelar ikväll i Västervik.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster