Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Diabolics skrev:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

lejacques skrev:shitkicker skrev:Hawaii-hockey.... Gynnar inte HV. Nu känns det direkt osäkert igen om det ens blir poäng ikväll. Galet.
HV kommer få PP med mindre än två min kvar. Avgör.
lejacques skrev:lejacques skrev:shitkicker skrev:Hawaii-hockey.... Gynnar inte HV. Nu känns det direkt osäkert igen om det ens blir poäng ikväll. Galet.
Jag hade fel.

lejacques skrev:lejacques skrev:shitkicker skrev:Hawaii-hockey.... Gynnar inte HV. Nu känns det direkt osäkert igen om det ens blir poäng ikväll. Galet.
Jag hade fel.
jordfelsbrytare skrev:Bertov 5+ vilken kung ikväll!
Gunnarsson 5+ Viktigt att Gunnar är på G
Arell 4+ Visar att han betyder mycket för HV71.
Andersson 3+
Guld skrev:jordfelsbrytare skrev:Bertov 5+ vilken kung ikväll!
Gunnarsson 5+ Viktigt att Gunnar är på G
Arell 4+ Visar att han betyder mycket för HV71.
Andersson 3+
Jag köper den listan, även om jag ser detta mer som en lagseger.
Man hjälpte varandra på ett mycket bra sätt ikväll.
jordfelsbrytare skrev:För att inte tala om hur bra Emil Johansson vart sista 2 matcherna och i synnerhet idag när han spelar som han "ska göra" då är han en riktig tillgång nästan felfri idag och bidrar med massor över hela banan. Kul att se!

jordfelsbrytare skrev:För att inte tala om hur bra Emil Johansson vart sista 2 matcherna och i synnerhet idag när han spelar som han "ska göra" då är han en riktig tillgång nästan felfri idag och bidrar med massor över hela banan. Kul att se!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster