Kakelmannen skrev:Sundh skadad solklar utvising då en luleå spelare hade hög klubba
olyckshändelse inte lulespelarens fel detta hände, ingen utvisning
Inget korsband huvet, de fixar nacken ljust nu
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Kakelmannen skrev:Sundh skadad solklar utvising då en luleå spelare hade hög klubba
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
jimmyheltenkelt skrev:Vadå krampade på isen? Såg det helt sjukt otäckt ut?
Joachim943 skrev:Riktigt allvarligt med Sundh. Var det bara jag som såg att han började krampa på isen när han låg ner?
Joachim943 skrev:Riktigt allvarligt med Sundh. Var det bara jag som såg att han började krampa på isen när han låg ner?
ateisten skrev:Joachim943 skrev:Riktigt allvarligt med Sundh. Var det bara jag som såg att han började krampa på isen när han låg ner?
Jag såg det också...
ateisten skrev:Joachim943 skrev:Riktigt allvarligt med Sundh. Var det bara jag som såg att han började krampa på isen när han låg ner?
Jag såg det också...
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
#01 Holmiz skrev:Dom fortsätter yra om vridning av knät?
Hm, bajs att man inte kan se!
mrcadaza skrev:Usch jag mår illa av detta. men kramper? Är det ngn som vet om han har epilepsi eller liknande tillstånd?
lillskogen skrev:#01 Holmiz skrev:Dom fortsätter yra om vridning av knät?
Hm, bajs att man inte kan se!
Nej, ingen benskada.
Oscar slår huvudet rakt i isen. Ser ut som om han försvinner några sekunder. Därefter kommer krampandet.
Ser ruggigt otäckt ut.
mrcadaza skrev:Usch jag mår illa av detta. men kramper? Är det ngn som vet om han har epilepsi eller liknande tillstånd?
mille skrev:För fan grabbar visa lite respekt Oscar Sundh kan ju för fan dragit på sig en riktigt allvarlig skada slå i huvudet sådär är riktigt otäkt!
Måste vi snacka ersättare redan nu?????
Hoppas verkligen Oscar inte är allvarligt skadad!
När sådant här händer blir väl perspektivet lite större, måna om Oscars hälsa före att börja prata nya spelare??
sir Ward skrev:mille skrev:För fan grabbar visa lite respekt Oscar Sundh kan ju för fan dragit på sig en riktigt allvarlig skada slå i huvudet sådär är riktigt otäkt!
Måste vi snacka ersättare redan nu?????
Hoppas verkligen Oscar inte är allvarligt skadad!
När sådant här händer blir väl perspektivet lite större, måna om Oscars hälsa före att börja prata nya spelare??
Bra skrivet. Otäcka bilder...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster