Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Så vitt jag förstår så fick han ett skott på sin fot eller hand. Där går uppgifter isär. Han klev mot slutet av en period men kom tillbaka. Vi lär ju höra och få veta om det är mer än så.Norrastååå skrev:Hörde oroväckande grejer om Fasths knä/ben från Twitter efter matchen men hittar inget någonstans. Är det lugnt eller hände det något skit som jag missade?
// JV
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
mrcadaza skrev:Så vitt jag förstår så fick han ett skott på sin fot eller hand. Där går uppgifter isär. Han klev mot slutet av en period men kom tillbaka. Vi lär ju höra och få veta om det är mer än så.Norrastååå skrev:Hörde oroväckande grejer om Fasths knä/ben från Twitter efter matchen men hittar inget någonstans. Är det lugnt eller hände det något skit som jag missade?
// JV
Andersson711 skrev:Haha, Ledda är tamigfan hundraprocentig idag. Stort plus till Mikko med, kanonmatch!
KungSune skrev:Ingen som såg reportaget om Klapp o Klang efter matchen?
Det var bättre förr.
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
mrcadaza skrev:Har sett matchen i efterhand igen och jag ifrågasätter straffen som Modo fick. Räknas det verkligen som att han är förbi? För hakning i sig ger inte en straff.
Jompii skrev:Den officiella publiksiffran var 6 824 vilket inte är så jätte pjåkigt men man kan ju tycka att det borde ha varit fullsatt en lördag (dagen efter löning).
Norrastååå skrev:den genialiske stå-upparen Johan Glans hade väl gig i Jönnet samma kväll?
dekman skrev:Norrastååå skrev:den genialiske stå-upparen Johan Glans hade väl gig i Jönnet samma kväll?
Japp, det stämmer. Var själv där. Och vet flera som var där som brukar vara på HV-matcherna.
Inzaneclown skrev:dekman skrev:Norrastååå skrev:den genialiske stå-upparen Johan Glans hade väl gig i Jönnet samma kväll?
Japp, det stämmer. Var själv där. Och vet flera som var där som brukar vara på HV-matcherna.
Jag var också där. Fick en del sura blickar från mina bänkgrannar när jag satt och följde matchen samtidigt som jag lyssnade på Glans med ett halvt öra. Tur att vi fick 3-0 tidigt så jag kunde koncentrera mig på Glans istället
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster