Omgång 19: MODO Hockey - HV71

Här samlas diskussionen för varje match som HV71 spelar.

Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

Re: Omgång 19: MODO Hockey - HV71

Inläggav Kungkeno » 3 november 2013, 23:45

Norrastååå skrev:
Kungkeno skrev:Ledsen grabbar & damer att ingen matchtråd dök upp från mig idag, lite för mkt av annat just nu, dock får jag glädja mig med att jag satsade 500:- på Lången, resultat att HV71 skulle vinna.Cash Out imorgon

Finns inga ursäkter. Bara att skärpa till sig framöver. Annars får vi tänka ut något lämpligt straff. ;)

// JV

Antar och hoppas att du var ironisk i ditt inlägg, men ej haft sug, ork eller lust då en nära vän omkom här om dagen. Men som sagt, jag fattar att det var ironiskt så inga hard feelings från min sida vännen.
Användarvisningsbild
Kungkeno

Inläggav PapaEmeritus » 4 november 2013, 00:04

Kungkeno skrev:Antar och hoppas att du var ironisk i ditt inlägg, men ej haft sug, ork eller lust då en nära vän omkom här om dagen. Men som sagt, jag fattar att det var ironiskt så inga hard feelings från min sida vännen.

Ta hand om dig själv i första hand nu, Keno. Vi klarar nog matchtrådarna tills du har kommit på fötter igen. :)
1995 - 2004 - 2008 - 2010 - 2017
Användarvisningsbild
PapaEmeritus

Inläggav hausmanis » 4 november 2013, 00:12

Sjukt bra match, Wesslan ser bättre och bättre ut, kedjorna blir bättre, vi skjuter på mål som ett as som riktiga Hv ska, det enda man kan "klaga på" är att vi inte sätter våra chanser, vi hade ju typ 10 sinnesjukt bra målchanser där pucken borde trilla in men men det kommer när vi blir ihop spelta, tror vi kommer stiga som en raket nu, samtliga "panik" nyförvärv är riktigt riktigt bra
hausmanis

Inläggav Kungkeno » 4 november 2013, 00:12

Inzaneclown skrev:
Kungkeno skrev:Antar och hoppas att du var ironisk i ditt inlägg, men ej haft sug, ork eller lust då en nära vän omkom här om dagen. Men som sagt, jag fattar att det var ironiskt så inga hard feelings från min sida vännen.

Ta hand om dig själv i första hand nu, Keno. Vi klarar nog matchtrådarna tills du har kommit på fötter igen. :)

Tack vännen, värmer :)
Användarvisningsbild
Kungkeno

Inläggav dekman » 4 november 2013, 00:19

Kungkeno skrev:
Norrastååå skrev:
Kungkeno skrev:Ledsen grabbar & damer att ingen matchtråd dök upp från mig idag, lite för mkt av annat just nu, dock får jag glädja mig med att jag satsade 500:- på Lången, resultat att HV71 skulle vinna.Cash Out imorgon

Finns inga ursäkter. Bara att skärpa till sig framöver. Annars får vi tänka ut något lämpligt straff. ;)

// JV

Antar och hoppas att du var ironisk i ditt inlägg, men ej haft sug, ork eller lust då en nära vän omkom här om dagen. Men som sagt, jag fattar att det var ironiskt så inga hard feelings från min sida vännen.

Tråkigt att höra :'(
Ta hand om dig och dina nära och kära nu!
#1 - Alltid saknad. Aldrig glömd.

Vi mot Sverige. Vi mot hela jävla världen. Vi ska upp igen.
Användarvisningsbild
dekman
Admin

Inläggav chinobar » 4 november 2013, 01:08

Jag beklagar Keno, ta hand om dig själv och familjen!
Lance Wardson!
Användarvisningsbild
chinobar

Inläggav Kungkeno » 4 november 2013, 01:19

Tack så mycket Dekman och chinobar. Värmer hjärtat i höstmörkret. Kramar på Er
Användarvisningsbild
Kungkeno

Inläggav Pg79an » 4 november 2013, 01:24

Beklagar sorgen KungKeno
Pg79an

Inläggav Kungkeno » 4 november 2013, 01:29

Pg79an skrev:Beklagar sorgen KungKeno

Tackar ödmjukat Pg79an.
Användarvisningsbild
Kungkeno

Inläggav RJ--92 » 4 november 2013, 14:42

Keno, riktigt snygga matchtrådar har du gjort och de är kul när folk gör saker likt de eller låten som Moonchild bjöd oss på :)
Jag hoppas segern igår gav lite glädje trots allt som hänt dig sista tiden. Vi HV-Syskon (brödrar/syskon) ska finnas där för varandra och INGA personliga anfall, allt kretsar kring respekten för varandra oavsett. Man kan inte bete sig som idiot och sen förvänta sig att få respekt av folk.

Avslutningsvis är de såklart väldigt tråkigt när sånt här händer och jag beklagar de som hänt.
RJ--92

Inläggav Sir Ward » 4 november 2013, 16:22

JP-femman

5 William Karlsson
HV:s klart mest lysande stjärna denna match med fart, energi, vilja och en spelglädje så det stod härliga till.

4 Riley Holzapfel
Fortsätter att övertyga och göra bra matcher. Mot Modo var han farlig i alla sina byten.

3 Brett Sterling
Var bra mot Brynäs senast och ännu bättre mot Modo. Här har HV en bra spelare som vägrar att ge sig.

2 Jason "Jompii" Krog
Har haft det lite tungt i början av säsongen, men blir allt bättre. Det syns att han trivs med Brett och Riley.

1 Gustaf Wesslau
Fick till slut kapitulera i slutperioden, men gjorde ännu en bra match med flera säkra räddningar.
Användarvisningsbild
Sir Ward

Inläggav Lux » 4 november 2013, 16:54

Tack för den listan sir Ward! Alltid lika uppskattat.

Svårt att betygsätta spelarna efter en match där i princip alla gjorde en bra match men jag skulle nog inte dela ut min stjärnor enligt följande:

5 Anssi Salmela
4 Riley Holzapfel
3 Chris Campoli
2 WK
1 Gustaf Wesslau
Användarvisningsbild
Lux

Inläggav Norrastååå » 4 november 2013, 19:27

Kungkeno skrev:
Norrastååå skrev:

// JV

Självklart var det ett (illa tajmat) skämt. Jag beklagar sorgen. Matchtrådar är futtigheter i sammanhanget. Dina trådstarter är episka mästerverk, men ändå - vi kan klara oss utan dem tills du är i bättre slag igen. Sån't får ta den tid det tar.

// JV
Norrastååå

Inläggav showman » 4 november 2013, 19:51

Vi har blivit lite bortskämda med Kungkenos enormt fina matchtrådar grabbar, men för den delen _kungkeno_, så ska du inte känna någon press att fortsätta om du inte orkar nu. Beklagar sorgen Kungkeno!
R.I.P Stefan Liv!
showman

Föregående

Återgå till HV71 Matcherna