Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
HV-supportern skrev:Någon mer än jag som uppfattade att Miele gjorde hånfulla gester mot Rögle supportrarna efter sitt mål? Lite onödigt, men det kanske ligger en historia bakom.
otroligtkäckt skrev:HV-supportern skrev:Någon mer än jag som uppfattade att Miele gjorde hånfulla gester mot Rögle supportrarna efter sitt mål? Lite onödigt, men det kanske ligger en historia bakom.
Kan ha fel men tror han har bekanta, antagligen familj, någonstans däråt han gestikulerade. Inte första gången han gör det.
otroligtkäckt skrev:HV-supportern skrev:Någon mer än jag som uppfattade att Miele gjorde hånfulla gester mot Rögle supportrarna efter sitt mål? Lite onödigt, men det kanske ligger en historia bakom.
Kan ha fel men tror han har bekanta, antagligen familj, någonstans däråt han gestikulerade. Inte första gången han gör det.
Weirdo skrev:otroligtkäckt skrev:HV-supportern skrev:Någon mer än jag som uppfattade att Miele gjorde hånfulla gester mot Rögle supportrarna efter sitt mål? Lite onödigt, men det kanske ligger en historia bakom.
Givetvis är detta anledning. Där ju där uppe i hörnet spelare och deras fruar sitter. Så noll konstigt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster