Här samlas diskussionen för varje match som HV71 spelar.
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
av Zico » 27 januari 2022, 10:28
Bluey skrev:lejacques skrev:Tycker nog Tommy börjat ställa en del krav. Kolla istiden idag. Han genomförde matchen med mer eller mindre tre kedjor. Powell lirade mest av alla, drygt 24 minuter. Och PP. Där fick ju första lira typ 1.30 min varje gång.
Jag tycker ändå det känns skönt att vi för första gången på 9-10 år har en tränare som faktiskt ger istid till våra bästa, i stället för att sprida ut den över fyra kedjor.
Det här är intressant! Men var hittar man istiderna för dagens match? Har letat både på hockeyallsvenskan.se och swehockey, men hittar inte rätt. Någon som kan hjälpa till med länk? Tack på förhand!
Gå in på hockeyallsvenskans hemsida. Klicka på dagens match längst upp och välj sedan "Summering" så får du upp allt om dagens match på ett kalkylark.
-
Zico
-
av lejacques » 27 januari 2022, 10:39
Zico skrev:Bluey skrev:lejacques skrev:Tycker nog Tommy börjat ställa en del krav. Kolla istiden idag. Han genomförde matchen med mer eller mindre tre kedjor. Powell lirade mest av alla, drygt 24 minuter. Och PP. Där fick ju första lira typ 1.30 min varje gång.
Jag tycker ändå det känns skönt att vi för första gången på 9-10 år har en tränare som faktiskt ger istid till våra bästa, i stället för att sprida ut den över fyra kedjor.
Det här är intressant! Men var hittar man istiderna för dagens match? Har letat både på hockeyallsvenskan.se och swehockey, men hittar inte rätt. Någon som kan hjälpa till med länk? Tack på förhand!
Gå in på hockeyallsvenskans hemsida. Klicka på dagens match längst upp och välj sedan "Summering" så får du upp allt om dagens match på ett kalkylark.
Jag kollar Statistiksidan. Samma funktioner som SHL:s gamla. Går in på spelarstatistik, väljer datum. Sen istid.
Randy Edmonds • Ulf Dahlén • Andreas Johansson • Johan Hult • Nubben?
-

lejacques
-
av Windom Earle » 27 januari 2022, 17:02
Macce skrev:Highlander skrev:Kolla in segersången från omklädningsrummet.
Älskar Powells ansiktsuttryck! Förundrad, förvånad, förvirrad

Jag såg det ...obetalbart...

Jag drömmer om att se Kokkonen skicka HV71 till SHL och köra "älska HV-blå/dirlanda" på isen i ett kokande HG... Vem som helst kan ju så klart stå för GWG i sista matchen, men det vore extra bra om det blir #88 med tanke på att ur ett personligt plan önskar man verkligen att det lossnar för honom.
HV71 är unikt. 1 lag från 2 städer. 3 SM-guld i direkt avgörande match och 4 guldmål i OT. 5 SM-guld på 6 finaler. Dags för att bli första SHL-nykomling som tar SM-guld!
-

Windom Earle
-
Återgå till HV71 Matcherna