Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
lejacques skrev:Uruselt. Från början till slut. Inte längre serieledare. Det här känns sjukt oroväckande.
mrbeach skrev:När gjorde HV mål i PP senast
mrbeach skrev:När gjorde HV mål i PP senast
karl120 skrev:Johan Hult.
mrnorrland skrev:Alltså detta är så pinsamt att se, HV tidernas sämsta skötta förening. Spelet är sämre än någonsin, man går på 3 alags backar o man anser allt är lugnt. Ne man börjar fan tro Hult är en växjö lakers agent hitskickad för att sätta hv i konkurs
Inte fan är de spelares eller tränares fel att hv spelar såhär dåligt, det är helt klart hults fel. Han är ensam kvar och de ser sämre ut än vanligt
Troja ljungby är närmare shl än hv. Om 2 säsonger spelar vi i div för då har man verkligen genomskådat och inga spelare vill spela för klubben så man får ta bottenskrapet när resterande lag i serien har valt sina spelare
lejacques skrev:Uruselt. Från början till slut. Inte längre serieledare. Det här känns sjukt oroväckande.
olof skrev:HV71 är utan tvekan den sämst skötta föreningen på elitnivå definitivt.
Jag tycker så oerhört synd om dem seriösa människorna i damverksamheten som ska behöva vara under samma tak, de förtjänar inte det öht.
Fyfan vad jag skäms för denna förenings styre på herrsidan. Galet pinsamt
olof skrev:HV71 är utan tvekan den sämst skötta föreningen på elitnivå definitivt.
Jag tycker så oerhört synd om dem seriösa människorna i damverksamheten som ska behöva vara under samma tak, de förtjänar inte det öht.
Highlander skrev:mrnorrland skrev:Alltså detta är så pinsamt att se, HV tidernas sämsta skötta förening. Spelet är sämre än någonsin, man går på 3 alags backar o man anser allt är lugnt. Ne man börjar fan tro Hult är en växjö lakers agent hitskickad för att sätta hv i konkurs
Inte fan är de spelares eller tränares fel att hv spelar såhär dåligt, det är helt klart hults fel. Han är ensam kvar och de ser sämre ut än vanligt
Troja ljungby är närmare shl än hv. Om 2 säsonger spelar vi i div för då har man verkligen genomskådat och inga spelare vill spela för klubben så man får ta bottenskrapet när resterande lag i serien har valt sina spelare
Jag fattar inte hur du orkar skriva. Jag orkat iaf inte läsa skiten.
Passiv insats idag och oroväckande form. De flesta är kritiska till SC. Men nu tar du i så du gör i byxan.
Goddamn skrev:Hur kan vi vinna skotten match efter match och ändå vara så ineffektiva??
Eller ett annat sätt att ställa frågan på. Hur kommer det sig att andra lag ständigt är så effektiva??
MrT skrev:Tommy var nöjd med två av tre perioder.
Bara jag som tycker det var uselt mer eller mindre hela matchen?
Som tränare i denna föreningen får man lära sig att sänka kraven. Då blir alla dåliga perioder helt enkelt jättebra.Pg79an skrev:MrT skrev:Tommy var nöjd med två av tre perioder.
Bara jag som tycker det var uselt mer eller mindre hela matchen?
Ge gubben nya brillor för han kan omöjligt tycka att någon period var bra med friska ögon eller rätt styrka på glaset
PapaEmeritus skrev:olof skrev:HV:s BP håller världsklass.....
Det här laget går verkligen inte upp och lär inte göra det heller så länge nuvarande SC är kvar
Pawhlen?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster