Omgång 47: Växjö Lakers HC - HV71

Här samlas diskussionen för varje match som HV71 spelar.

Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

Re: Omgång 47: Växjö Lakers HC - HV71

Inläggav Regnet » 11 mars 2021, 23:02

Såg du ens matchen Nick? Spelar vi så här mot Brynäs eller Oskarshamn så har vi goda möjligheter att vinna.

Jag fattar att det suger att förlora igen men det fina i kråksången är att det var ljusår bättre än sist. Såg faktiskt ut som ett lag som spelade för att vinna för en gångs skull.
Stefan Liv är och förblir HVs nummer ett!
Användarvisningsbild
Regnet

Inläggav mullemm » 11 mars 2021, 23:04

Lillis är SHL coatch och kan säkert hockey bättre än jag som jobbar som löneslav. Men kan någon förklara varför i helvete han skall envisas med att köra med Ilomäki i PP1 detta funkade ju som ett självspelande piano med Fröberg, Berget och lillsvampen... nu NOT SO MUCH!!
och så Wennlund suck va säger man HV listar alltid ut ett sätt att förlora, fruktansvärt tröttsamt
mullemm

Inläggav Highlander » 11 mars 2021, 23:11

Andersson711 skrev:Tack mina herrar. Ni vann maktspelet mot en tränare som ville annorlunda, nu har ni gjort ett verkligt avtryck i föreningen.

Det var denna mening som kunde tolkas som "hyllning" till AJ. Efter förtydligande förstår jag din point.
Highlander

Inläggav DocSeverinsen » 12 mars 2021, 09:52

mullemm skrev:Lillis är SHL coatch och kan säkert hockey bättre än jag som jobbar som löneslav. Men kan någon förklara varför i helvete han skall envisas med att köra med Ilomäki i PP1 detta funkade ju som ett självspelande piano med Fröberg, Berget och lillsvampen... nu NOT SO MUCH!!
och så Wennlund suck va säger man HV listar alltid ut ett sätt att förlora, fruktansvärt tröttsamt

Kan tycka att växjöspelaren skulle kunna fått en tvåa i den situationen också, för typ late hit. Sen är det som Wennlund gör helt fel och sätter laget i en hemsk situation vid ledning 1-0.
DocSeverinsen

Föregående

Återgå till HV71 Matcherna