Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Jacob96 skrev:Han pastorn, mentala coachen.
Var är han? Semester?

Quila skrev:Ja, flocken går emot ledaren. Nu var det alldeles uppenbart och Rahm kan inte längre hålla masken.
Jacob96 skrev:Quila skrev:Ja, flocken går emot ledaren. Nu var det alldeles uppenbart och Rahm kan inte längre hålla masken.
Stämmer då verkligen dina uppgifter förra veckan att laget har förtroende för honom?
Quila skrev:shitkicker skrev:
Intressant ändå att se så många spelare uppträda så fullständigt utan stolthet, värdighet eller självrespekt. Hur lyckas man få till det?
För mindel kan HV lika gärna gå i konkurs och upphöra som klubb om det ska se ut så här. Ingen vill ju.
Ja, oerhört lite känsla för klubbmärket, alldeles uppenbart ikväll. Men oavsett hur dåligt spelarna uppträder, Hult värvar, eller ledarna lyckas styra skeppet så är inget större än just HV71. De ÄR inte HV71 utan REPRESENTERAR HV71. Vi är lika mycket HV71 som dom. Den fantastiska ungdomsverksamheten likaså. Damernas A-lag. Alla fans. Det är VI som är HV71.
lejacques skrev:Vi ses imorn på medlemsmötet, hoppas jag.
shitkicker skrev:lejacques skrev:Vi ses imorn på medlemsmötet, hoppas jag.
Fått nån länk än? Jag är medlem, men har inte fått nån länk.
Jacob96 skrev:Quila skrev:Ja, flocken går emot ledaren. Nu var det alldeles uppenbart och Rahm kan inte längre hålla masken.
Stämmer då verkligen dina uppgifter förra veckan att laget har förtroende för honom?
shitkicker skrev:Quila skrev:shitkicker skrev:
Intressant ändå att se så många spelare uppträda så fullständigt utan stolthet, värdighet eller självrespekt. Hur lyckas man få till det?
För mindel kan HV lika gärna gå i konkurs och upphöra som klubb om det ska se ut så här. Ingen vill ju.
Ja, oerhört lite känsla för klubbmärket, alldeles uppenbart ikväll. Men oavsett hur dåligt spelarna uppträder, Hult värvar, eller ledarna lyckas styra skeppet så är inget större än just HV71. De ÄR inte HV71 utan REPRESENTERAR HV71. Vi är lika mycket HV71 som dom. Den fantastiska ungdomsverksamheten likaså. Damernas A-lag. Alla fans. Det är VI som är HV71.
Ja jag håller med. Det är vi som är HV71. Men det är det som smärtar så, för samtidigt som vi som bryr oss mest inte kan påverka nånting så kan de som inte bryr sig ett ruttet piss spela oss ur SHL. Höjden av mardrömssituation.
Pg79an skrev:Jacob96 skrev:Quila skrev:Ja, flocken går emot ledaren. Nu var det alldeles uppenbart och Rahm kan inte längre hålla masken.
Nä det kan omöjligen stämma isf, för visst skrev du att kaptensgruppen hade ett möte där de bestämde om ett fortsatt förtroende för Rahm?
Pg79an skrev:Stämmer då verkligen dina uppgifter förra veckan att laget har förtroende för honom?
Quila skrev:Rahm uppgiven. Tycker faktiskt synd om honom. Han har sett till att ökat på träningsdos och intensiteten markant i min mening under sin tid som ledare. Han ställer krav på spelare att prestera och pressa sig själva varje dag på och utanför isen för att ta kliv framåt. Han är oerhört passionerad och kräver passion av sin omgivning. Han blöder för klubbmärket.
Men han är inte dum. Erkänner mer eller mindre i direktsänd intervju efter matchen att han tappat spelarna. Då finns det inte mycket annat att göra än att ta in en ny röst som vinner spelarnas respekt. Detta även om jag tycker mycket av ansvaret ligger i spelarmaterialet, så det tyvärr i läget vi är i plocka bort en massa spelare och bygga ihop något nytt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster