Legogubbe skrev:Börjar seriöst ge upp hoppet om denna föreningen. Vi förlorar ju ta mig fan mer än vad vi vinner. Folket skickar en massa hjärtan till höger och vänster, vi vinner nästa. Älskar er. Wow. till vilken nytta? Börjar snart kräkas på skiten. Är hela Jönköping släkt eller vad är det frågan om?
Exakt! Huvudet på spiken!
Man kan gilla hur länge som helst men det hjälper inte ett skit!
Men så länge vi fans håller käften och gnäller på forumet så är ju allt frid och fröjd i föreningen. Då kan man fortsätta gå till jobbet som inget hänt och köra en trevlig fika och klia varandra på ryggen.
Tänk om Hult varit VD för ett privat företag och gått minus år efter år! Hade han fått vara kvar tror ni?
Sen att man vill ha bort Rahm! Nja säger jag då det inte hjälpt tidigare.
Vi har redan haft för många tränare under Hults tid och det har inte givit oss ett skit! Guldet ska inte ges till Hult då han knappt va delaktig i det bygget! Sen har man alltså skickat tränare efter tränare och själv fått förnyat förtroende gång på gång!
Det tycker jag är det mest anmärkningsvärda och felet!
Så länge Hult accepterar en tränaren som går efter Corsi så kommer det inte hända något!
Det är här som det första felat! Sen att Hult säsong efter säsong får chans att bygga upp ett lag men inte lyckats på många år bevisar ju att det är fel man på helt fel plats!
Vi har ju ändå en kaffekokare till Hult som kan få chansen då Davidsson måste ha blivit varm o kläderna nu. Det kostar klubben ingenting förutom att man har en mindre att tjöta med under fikan.
Men ingenting kommer att hända och då ska fan Agne Bengtsson och Ekelund och bort!
Det har blivit en klubb för inbördes beundran där man likt inom politiken håller varandra om ryggen oavsett snedsteg!
Vi har blivit hockeyns Socialdemokrater! Man plockar in ditt och datt i olika positioner utan veta kunskapen!
Men vi fortsätter och nöja oss med blågula hjärtan och fortsätter leva i någon fantasi värld!
Ett enda stort mörker måste lysa över Husqvarna Garden!
Gonatt!