Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Herkie82 skrev:Folk kan ju ta ut sin favrituppställning med endast spelare som inte är aktiva i HV idag och motivera varför just dessa var med, kan ju bli kul att se vad folk tycker

stefanliv_kopian skrev:Min femma skulle se ut så här med forna Håve spelare:
Målvakt: Stefan Liv, en förklaring på varför känns överflödig...
Backar: Lance Ward och Pelle Gustafsson, Ward för att han aldrig backade undan och Pelle G. för att han har enorm rutin men som ändå kan producera framåt
Forwards: Martin Thörnberg, Pasi Puistola och Teemu Laine, Alla för att de är snabba och då enligt mig väldigt målfarliga framåt....
Inzaneclown skrev:stefanliv_kopian skrev:Min femma skulle se ut så här med forna Håve spelare:
Målvakt: Stefan Liv, en förklaring på varför känns överflödig...
Backar: Lance Ward och Pelle Gustafsson, Ward för att han aldrig backade undan och Pelle G. för att han har enorm rutin men som ändå kan producera framåt
Forwards: Martin Thörnberg, Pasi Puistola och Teemu Laine, Alla för att de är snabba och då enligt mig väldigt målfarliga framåt....
Pasi Puistola som forward? Du menar inte Pasi Mättännen?
Jompii skrev:Härligt, ytterligare en spelare i Nittorp med HV-bakgrund. Sedan tidigare så finns ju Jimmy Lund, Daniel Bertov och den gamle veteranen Mattias Remstam i laget.
Pillevicken skrev:Någon som vet vad Ward och Hrdina gör om dagarna?
chinobar skrev:Satt och läste google translate varianten av pressmeddelandet om Hrdina och upptäckte något roligt:
http://translate.google.com/?tl=cs&q=un ... j%C3%A4lte
Today i learned.
Alllan skrev:Målvakt
Honken
Backar
Kari Eloranta, Bo "Bulla" Berggren
Forwards
"Bergan", Keskinen, Johan Lindbom
Lindbom får vara med för guldskottet -95![]()
Blir bara en första gång
ateisten skrev:Alllan skrev:Målvakt
Honken
Backar
Kari Eloranta, Bo "Bulla" Berggren
Forwards
"Bergan", Keskinen, Johan Lindbom
Lindbom får vara med för guldskottet -95![]()
Blir bara en första gång
Kan säkert ha missat nått under alla mina år.. men vem är "Bergan"?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst