Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Andersson711 skrev:Målvakter
(NY) - Hugo
Backar
Martinsson - Donovan
NY - NY
NY - Strömberg
Andrae
Forwards
Wedin - NY - NY
Bergström - NY - FSandberg
NY - Ilomäki - Foppisov
Nybeck - NY - Olausson
Ny styrelse
Ny GM (Lillis?)
Ny SC
NY Ass SC
NY HC
Nyman
NY Ass Coach
NY MV Coach
Andersson711 skrev:Målvakter
(NY) - Hugo
Backar
Martinsson - Donovan
NY - NY
NY - Strömberg
Andrae
Forwards
Wedin - NY - NY
Bergström - NY - FSandberg
NY - Ilomäki - Foppisov
Nybeck - NY - Olausson
Ny styrelse
Ny GM (Lillis?)
Ny SC
NY Ass SC
NY HC
Nyman
NY Ass Coach
NY MV Coach
CaptainF8 skrev:HV ligger på och vill ha Djurgårdens Jesper Pettersson till nästa säsong enligt Mrmadhawk.
Herkie82 skrev:CaptainF8 skrev:HV ligger på och vill ha Djurgårdens Jesper Pettersson till nästa säsong enligt Mrmadhawk.
Ersätter han Arell så varför inte. Legat över 10 poäng alla säsonger i DIF och alltid varit på plus sen han kom dit. Absolut ingen stjärna men ser ju hellre han än Arell i HV nästa år. Dock får vi samma problem nästa säsong som denna och det är att backlinjen är för trubbig.
Mardrömsscenario är ju att Martinsson har en out i kontraktet och att Kinnvall drar.
Då ser vår backlinje ut såhär 21/22
Williamsson
Strömberg
Johansson
Bertov
Då behövs verkligen ingen Jesper Pettersson in. Det behövs få in 3-4 top 4 backar.....
lejacques skrev:Innan jag kan börja drömma måste jag veta huruvida HV spelar i SHL eller allsvenskan.
En sak är jag dock säker på. Hult och co ska bort. Oavsett vad.
Robert.76 skrev:Jag drömmer mest om att jag ska vakna ur denna mardröm och att HV ska ligga topp 6. Om det är något vi lärt oss denna säsong är att en bra backsida och målvakt är prio. Arell Johansson och även Bertov borde bort, sen ska det in backar med kvalité, inte ngn gissningslek från Hult där det krävs att spelarna ska ta monsterkliv för att det ska leda ngn vart. Vad var det Hult sa om Arell, ett hot från blå med bra skott...
Lägg krutet på att få hem Niklas Hjalmarsson och Borgman, hem med Tedenby och Ullström. Ge oss ett HV som kan vara med och slåss i toppen, och som har förutsättningarna för det. Kan andra lag skriva långtidskontrakt med spetsspelare, så ska väl HV kunna göra detsamma?
Kamy skrev:Jag känner mig kluven.
1. HV i Allsvenskan som leder till att Hult och Agne får kicken med huvudet före så att man kan börja om och bygga upp ett nytt Hv eller
2. Hv kvar i SHL med dessa bonkargäng som kommer att fortsätta förstöra laget ännu mer. Som det ser ut nu verkar ju Hult sitta kvar och börjat jobba på nästa års trupp.
Får Hult och Agne fortsätta styra denna skuta så är avgrunden inte oundvikligt, det är bara tidsfråga. Kanske lika bra att hamna i Allsvenskan redan nu isåfall. Enda tillfredsställelse jag skulle känna som supporter efter denna miserabla säsong är att se Agne och Hult få foten och aldrig mer få sätta sin fot i HG...
Kamy skrev:Jag känner mig kluven.
1. HV i Allsvenskan som leder till att Hult och Agne får kicken med huvudet före så att man kan börja om och bygga upp ett nytt Hv eller
2. Hv kvar i SHL med dessa bonkargäng som kommer att fortsätta förstöra laget ännu mer. Som det ser ut nu verkar ju Hult sitta kvar och börjat jobba på nästa års trupp.
Får Hult och Agne fortsätta styra denna skuta så är avgrunden inte oundvikligt, det är bara tidsfråga. Kanske lika bra att hamna i Allsvenskan redan nu isåfall. Enda tillfredsställelse jag skulle känna som supporter efter denna miserabla säsong är att se Agne och Hult få foten och aldrig mer få sätta sin fot i HG...
Quila skrev:Man kan riva sig hur mycket som helst över Hults framtid, men kom ihåg att det inte är Hult själv som förlängde sitt eget kontrakt, så svårt att anklaga Hult att vara kvar. Han kommer göra allt han kan och följa det han tror på tills hans sista dag är räknad.
Quila skrev:Man kan riva sig hur mycket som helst över Hults framtid, men kom ihåg att det inte är Hult själv som förlängde sitt eget kontrakt, så svårt att anklaga Hult att vara kvar. Han kommer göra allt han kan och följa det han tror på tills hans sista dag är räknad.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst