Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
gnrl99 skrev:Jag är på! Närsom!!!
Diabolics skrev:Skittråd.
Diabolics skrev:Skittråd.
Mikko_ skrev:Jag är på! Jag börjar måla plakat redan idag!
Är det någon som ska avgå så röstar jag på 1. Hult 2. Davidsson 3. Övriga
Ersätt Hult med Thörnberg vore det enda vettiga!!

Windom Earle skrev:Mikko_ skrev:Jag är på! Jag börjar måla plakat redan idag!
Nja, inget ont om Thörnberg, varken Owe eller Martin. Nr 10 ska upp i taket för utomordentlig fighting spirit och målfarlighet, men Thörnberg är kanske den siste jag skulle välja som sportchef. Hellre Andreas Falk som borde ha haft många år med "C" i HV71.
Nutarviguld skrev:Windom Earle skrev:Mikko_ skrev:Jag är på! Jag börjar måla plakat redan idag!
Nja, inget ont om Thörnberg, varken Owe eller Martin. Nr 10 ska upp i taket för utomordentlig fighting spirit och målfarlighet, men Thörnberg är kanske den siste jag skulle välja som sportchef. Hellre Andreas Falk som borde ha haft många år med "C" i HV71.
Jag tror inte Thörnberg är den typen som kan hantera ett sportchefs jobb alls faktiskt. Men man undrar ju vad som hänt med hans tröj hisning ? Men att byta ut Hult har man ju längtat efter i många år nu.
FoX skrev:Diabolics skrev:Skittråd.
Fortsätt du att försvara Hult och ledningens sätt att fördärva vårt lag!
Men gnäll inte sen när det är kört!
Det finns absolut ingenting som talar för oss i år. Vi spelar den sämsta och tråkigaste hockey i SHL!
Men både klubben och en del fans vägrar inse det och lever på gamla meriter. Det är det som skrämmer mig mest, förnekelse!
FoX skrev:Efter x antal Mail till Agne Bengtsson under åren så får man som svar att man har Hults förtroende till 100%!
Mikko_ skrev:Ersätt Hult med Thörnberg vore det enda vettiga!!
Diabolics skrev:FoX skrev:Diabolics skrev:Skittråd.
Fortsätt du att försvara Hult och ledningens sätt att fördärva vårt lag!
Men gnäll inte sen när det är kört!
Det finns absolut ingenting som talar för oss i år. Vi spelar den sämsta och tråkigaste hockey i SHL!
Men både klubben och en del fans vägrar inse det och lever på gamla meriter. Det är det som skrämmer mig mest, förnekelse!
Tack för att du berättar för mig vad min inställning till saken är. Jag visste inte om detta själv.
Sen att du väljer att skicka en halmgubbe till mig, snarare än att fundera över varför jag tycker detta är en skittråd, eller kanske bara ställa frågan, det säger rätt mycket om varför det bevisligen är en skittråd. Att på ett pubertalt och impuls-styrt sätt få för sig att man skall dra med sig några likasinnade och göra någon typ av missnöjes-manifestation som på något hybris-artat sätt skulle företräda "fansen", är skrattretande som bäst.
Du är väl medlem? Tror du inte på medlemsdemokrati, ja då kanske du inte skall vara medlem? Det finns nämligen civiliserade processer för hur man påverkar verksamhet i medlemsstyrda föreningar. Jag gissar att du är för harig för att gå på medlemsmötet och haspla ur dig all den smörja du förmedlar här för att få till stånd en förändring. Men att dra ihop en skock lika hariga människor och känna sig stark i grupp, ja, det är ju så folk brukar visa sitt missnöjde som inte vill delta i den civiliserade processen.
Så ja, skittråd.
gnrl99 skrev:Det är allt annat än demokratiskt snarare mkt korrupt som HV-ledningen agerar med sin svågerpolitik. Ge vännerna kontrakt baserat enbart på att dom är vänner, knappast meritmässig rekrytering eller resultatbaserad iaf.
gnrl99 skrev:Dom har misslyckats 5/6 säsonger med uppsatta målen men får ändå förlängda kontrakt hela högen. Kallar du det seriöst eller?
Skrämmande att det tillåts fortsätta!
aimstar skrev:I stort sett alla, både här och experter, hyllade HV's trupp inför säsongen. Förutom premiären och ett mål i öppen kasse sist så har man bara uddamålsförluster. Det kanske är läge att sitta ner i båten lite och inte lägga sån energi på att tvunget hitta en syndabock?
aimstar skrev:I stort sett alla, både här och experter, hyllade HV's trupp inför säsongen. Förutom premiären och ett mål i öppen kasse sist så har man bara uddamålsförluster. Det kanske är läge att sitta ner i båten lite och inte lägga sån energi på att tvunget hitta en syndabock?
Nutarviguld skrev:Windom Earle skrev:Mikko_ skrev:Jag är på! Jag börjar måla plakat redan idag!
Jag tror inte Thörnberg är den typen som kan hantera ett sportchefs jobb alls faktiskt. Men man undrar ju vad som hänt med hans tröj hisning ? Men att byta ut Hult har man ju längtat efter i många år nu.
jordfelsbrytare skrev:Jag har satt stora frågetecken för HV:s backuppsättning redan i somras. För mycket "om och men" för ett lag med topp 4 ambitioner.
Målvaksidan och C/Fw sidan är dock mycket habil på pappret och bör kunna vara även i verkligheten framöver. Holmström saknas dock mer en vad jag trodde han skulle göra.
Nutarviguld skrev:Jag har ifrågasatt backsidan från start
aimstar skrev:jordfelsbrytare skrev:Jag har satt stora frågetecken för HV:s backuppsättning redan i somras. För mycket "om och men" för ett lag med topp 4 ambitioner.
Målvaksidan och C/Fw sidan är dock mycket habil på pappret och bör kunna vara även i verkligheten framöver. Holmström saknas dock mer en vad jag trodde han skulle göra.Nutarviguld skrev:Jag har ifrågasatt backsidan från start
Nu vet jag inte exakt vad ni har sagt, men den kritiken mot backsidan som jag har läst har handlat främst om det offensiva och det är ju inte där vi har fallerat. Däremot läcker det ju för mycket bakåt, men kan man verkligen lasta Hult för det, med tanke på hur truppen ser ut?
PapaEmeritus skrev:Stod ni utanför Garden med arga plakat och eldade upp HV-tröjor ikväll? Mycket tomt snack här inne annars.
frippe-borås skrev:Men att göra narr på folk
som vill se en förändring för att få Hv på banan igen är lika lågt tycker jag!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster