Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Fylke74 skrev:Bor en bra bit från Jönköping och undrar därför om det finns någon hyllning till Stefan vid/inne i Kinnarps.
RJ--92 skrev:Fylke74 skrev:Bor en bra bit från Jönköping och undrar därför om det finns någon hyllning till Stefan vid/inne i Kinnarps.
De finns ju den bilden av olika små bilder som man gjort i marmor ifall jag minns rätt ang materialet, den står vid de ingångarna som är på samma sida som Scandic hotell. Denna grej vet jag att man avtäckte på 1 årsdagen, jag va där själv och även under första natten för att se alla ljus och så i den lilla vind sol blåste då.
chinobar skrev:Hade jag inte blivit arbetslös hade jag varit intresserad av den tavlan, men just nu får det bli ett nej tyvärr.
FBK_Forever skrev:chinobar skrev:Hade jag inte blivit arbetslös hade jag varit intresserad av den tavlan, men just nu får det bli ett nej tyvärr.
Okej!
Vet hur det är att vara arbetslös och ej ha pengar...
Jag kan spara tavlan och se om du kanske får råd framöver då...
chinobar skrev:FBK_Forever skrev:chinobar skrev:Hade jag inte blivit arbetslös hade jag varit intresserad av den tavlan, men just nu får det bli ett nej tyvärr.
Okej!
Vet hur det är att vara arbetslös och ej ha pengar...
Jag kan spara tavlan och se om du kanske får råd framöver då...
Ser nu att den kanske var i minsta laget för att ha på väggen, så började vela lite nu. Men den var fin nonetheless!
mille skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/hv71/article16782837.ab helt rätt!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst