Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Goddamn skrev:Kollar på Kristianstad - Modo just nu.
Jag hoppas verkligen att Modo lyckas besegra Kristianstad. Krisriabstad ser mycket hungrigare ut än vad Modo gör och lyckas dom ta hem det här kan dom bli farliga.
Bara för det så gjorde Kristianstad 2-0.
Nick skrev:Goddamn skrev:Kollar på Kristianstad - Modo just nu.
Jag hoppas verkligen att Modo lyckas besegra Kristianstad. Krisriabstad ser mycket hungrigare ut än vad Modo gör och lyckas dom ta hem det här kan dom bli farliga.
Sitter också o kollar. O Modo imponerar sannerligen inte.
Riktigt dålig första period.
mrnorrland skrev:Nick skrev:Goddamn skrev:Kollar på Kristianstad - Modo just nu.
Sitter också o kollar. O Modo imponerar sannerligen inte.
Riktigt dålig första period.
hur fasen kanman dömma bort 2-2 målet? visst han står i målgården men han rör ju inte målvakten....
Haard skrev:Bra val att ta BIK, tror jag. Har ett par duktiga spelare, men är inget lag jag tror kan hota HV (som börjar trumma igång nu) och ta fyra segrar, minst en i ett kokande HG.
Hoppas samtidigt att den andra semifinalen blir precis så grisig och grinig som jag förväntar mig, Norrlandsderby liksom, går till sju matcher och att det vinnande laget är totalt utpumpat och inte klarar av att stå emot HV:s trummande på fyra kedjor i match efter match i en finalserie.
Dysso skrev:Haard skrev:Bra val att ta BIK, tror jag. Har ett par duktiga spelare, men är inget lag jag tror kan hota HV (som börjar trumma igång nu) och ta fyra segrar, minst en i ett kokande HG.
Hoppas samtidigt att den andra semifinalen blir precis så grisig och grinig som jag förväntar mig, Norrlandsderby liksom, går till sju matcher och att det vinnande laget är totalt utpumpat och inte klarar av att stå emot HV:s trummande på fyra kedjor i match efter match i en finalserie.
Är det bara jag som oroar mig över att BIK kommer spela vårdslöst och grisigt och yxa ner våra bästa spelare? Det är väl deras enda chans och dom är väl (erkänt) fulaste laget i ligan?

Windom Earle skrev:Jag tycker att Löven ser hetare ut än MODO. Men tidigt att göra någon analys, BIK såg ju hetare ut efter första igår. Men jag tippar på HV-Björklöven i final redan nu.
15:48 skrev:Kollar lite Modo-Löven och blir ju inte direkt imponerad av det som presterats hittills. Noterar även att vår nya sportchef Nubben är på plats. Börjar så vitt jag förstår inte hos oss förrän 1 maj så han är väl där på scoutuppdrag för Timrå…
jordfelsbrytare skrev:Jag tycker Modo börjar se obehagliga ut.
Ser loja ut bitvis men sen bara smäller det.
DocSeverinsen skrev:Modo bättre än Löven så här långt i serien, men Löven kan nog streta emot och ta det till 6-7 matcher.
Sedan tycker jag inte något av lagen imponerar. Tempot är märkbart lägre än det HV satt upp i sitt spel. DEt gäller bara att HV pumpar på som man gjort hittills så kommer det förhoppningsvis gå vägen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster